nilberg Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Leste UV-guiden under Casemodding, og fant Xoxide.com sin fine webshop. Sikkert mange som kjenner til det allerede, men det var iallefall nytt for meg; Vannkjøling til RAM Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Tøft! For min del kan i allefall ikke jeg se så mye mer poeng i det enn å brife da menmen. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Kansje noe jeg kan lage nå så jeg har kobber? ser ikke så vanskligt ut slik. da er RAM blokken min desinet. utroligt enkel konstruksjon. men den vil nok kjøle den noen grader tok meg omtrent 10min med måling og teinig Endret 2. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
whom Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Er tempen kritisk for rammen da? Clocker en mye høyere hvis tempen senkes litt? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Er tempen kritisk for rammen da? Clocker en mye høyere hvis tempen senkes litt? tror ikke det har noe og si for oss dødlige når det kommer til funsjonalitet. men skrytefaktoren er svært høy Lenke til kommentar
Josten Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hehe, er vel ikke så alt for mange ekstra mhz man får ut av det nei. Men skrytefaktoren er utvilsomt meget høy. Å vannkjøle mosfets hører vel under det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå