uberhunter Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei Jeg har spillt WoW i alle open betaer, og har ikke hatt noen problemer med spillet, helt til nå. Når jeg er i visse steder (undercity, the barrens og stranglethorne vale) så får jeg wow critical error, men nå er det så ille at jeg ikke engang kommer meg inn på spillet for å komme meg ut av områdene. Jeg har prøvd å slette UI, men samme problem fortsetter da og. Har også reinstallert spillet, klikker etter det og. Er det noen som kan hjelpe en frustrert sjel her? Tenks selv hvordan dere ville følt Lenke til kommentar
PcT Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hørt noe om et repareringsprogram på blizzard sine tech support forumene... Kan ta en titt Lenke til kommentar
PcT Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 http://www.wow-europe.com/en/downloads/tools/repair.zip <-- test den da Lenke til kommentar
Smog125 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Har hatt noen problemer med det jeg å. Men det er som vanlig problemer med texture fila, i de forskjellige byene det har skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå