Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe høretelefoner /m 2,5mm plugg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette kan du kjøpe overalt... skjønner ikke problemet, f.eks komplett.no eller microplex.no leverer bra hodetelefoner, er det ikke 2,5mm plugg, så medfølger det en overgang.

komplett.no eller microplex.no har ikke høretelefoner med 2,5mm plugg, de har heller ikke overganger...så det faktisk ikke så uproblematisk.

Jeg bor ikke i Oslo.

Lenke til kommentar

Kjøp en løs 2.5mm jack og bytt ut den originale dersom du ikke vil ha den ekstra klumpen en overgang medfører. Løse 2.5 mm stereojack er tilgjengelig hos f.eks et radio/tv verksted. De kan sikkert hjelpe deg å lodde den på også hvis du ikke er helt stø på den slags.

Lenke til kommentar

De vanlige størrelsene er 6.3 mm (1/4 tom) og 3.5mm. 2.5 mm brukes bl.a til strømforsyninger, men da som oftest i mono. Finnes selvsagt i stereo; for eksempel her: PDAShop.nl

Spør ditt lokale radio/tv-verksted om de kan bestille for deg, så slipper du frakt (de samsender med andre bestillinger fra samme leverandør)

Lenke til kommentar

Du trenger noe slikt:

http://www.p900er.com/product.asp?id=1430&model=p900

Denne er forsåvidt til Sony Ericsson P900, men det er akkurat samme plugg du er ute etter. Da kan du bruke en vanlig hodetelefon med PDA'en din, som allerede nevnt.

Det finnes sikkert mange andre butikker som har dette, men det var den jeg fant først. Litt enklere når du vet hva du leter etter.

- "Vanlig" stor hodetelefonplugg (jack) : 6.35 mm

- Minijack (på MP3-spillere, lydkort og slikt) : 3.5 mm

- Microjack (ofte på mobiler og PDA'er): 2.5 mm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...