ticalOne Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har kjøpt en promise ultra 133 tx2 idekontroller, kjører fra før 2 harddisker og 1 dvdbrenner på idekontrolleren på hovedkortet. Maskinen finner den nye idekontrolleren og alt virker fint, men når jeg kobler til en harddisk går maskinen plutselig _veldig_ treigt. Er det noen som kan tenke seg grunnen til dette? Den er satt som slave btw. Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 står den som pio mode kansje? Lenke til kommentar
ticalOne Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 hum.. det hørtes ut som det kan være problemet ja, hvordan får jeg satt den over på dma mode? Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) hum.. det hørtes ut som det kan være problemet ja, hvordan får jeg satt den over på dma mode? kommer ann på hovedkortet. Bruker du skikelig ledning? da dette kan skape problemer.. Og riktige drivere. sry på ide kontrolleren.. ikke hovedkortet.. Endret 3. mars 2005 av k3rm0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå