Flurry Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hejsann. Vil gjerne ha respons på en layout som jeg har laget til et nettsted kalt 'Izpinne-web', som skal bli en 'hang-out' place. Det skal være en plass for alle som kjeder seg, slapper av forran PC`n og kuler'n. Tips til forbedringer, klager, innvendinger, kommentarer ol. tas imot med takk ! URL: http://ip.simpz.com ( blir ny adresse ) På forhånd takk for respons ! Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Bare tar noen kjappe Greie farger Likte ikke "-" i menyen Blir litt standard Oppsettet er litt for standard syns jeg, det veldig i det siste. Er på tide at man begynner å tenke nytt. Det kan være vansklig, men det trengs nok så vi slipper så mye ensidighet på nettet. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har sett den samme layouten litt for mange ganger. Likte ikke pila i hoveren. Pene farger. Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 På pluss siden: - bra fargekombinasjoner - fint helhetsintrykk På minus siden: - hverken center eller venstrejustert Forbedringer? - ser ut som den kun vises riktig i Opera - avsnitt på innholdstekst (mer luft - padding) Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg liker: -Fargene passer fint sammen -Oversiktlig -God kvalitets-feeling Jeg liker ikke: -Pila som dukker opp på menyen -Fargene blir litt depresive Egentlig et bra stykke arbeid Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Synes fokuspunket blir feil på den type sider, og liker ikke det, det hadde muligens vært bedre med menyen på venstre side. Mulig at omrokering på header kan gjøre noe med fokuset også. Synes også den er litt smal, skal du ha artikler osv der, burde den være en anelse bredere, tungt å lese så smalt synes nå jeg, sikkert veldig digg på lav oppløsning da(testa: ikke SÅ digg) Ellers er alt vakkert som vanlig! Overskriftene i høyrefeltet bryter litt helt til høyre! Koden er ikke 100%, noe valideringsfeil, feil bruk av ID, 0 brukt av hn og andre typografiske friheter. <div style="clear:both;"> </div> ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg liker: - Fine farger - Header - Oversiktelig og ryddig - Kul meny Jeg likte ikke: - Mangel på footer - Litt for stor pil i hoover (Og for sterk farge?) - Var noe rart med de "søylene" til høyre og venstre - Litt smal der du har innhold Det var det jeg klarte og få sagt om siden din Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Fin side, men prøv å fiks disse feilene. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Noen som vet hvorfor nyhetene (AJ-Fork) ikke vises ? :s Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Jeg bruker denne koden for å inkludere nyhetene, og det fungerer hos meg. Du kan jo prøve det. <?php include("mappentilajfork/show_news.php"); ?> Edit: Jeg gjetta meg frem til adressen til ajfork mappen din, og i show_news.php er det ingen nyheter... Endret 5. mars 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Hvis jeg ikke tar helt feil nå, så har du glemt inkluderingskoden til nyhetene.. edit: treig jeg er... Endret 5. mars 2005 av galskapen Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Nei, men vet ikke hva som er feil :s. Nyhetene er skrevet og ligger på kategori 1.. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Fikk det til nå.. Men har enda et spørsmål. Hvordan får jeg fram ÆØÅ ? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) prøv å legge inn følgende kode i <head>: <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;charset=UTF-8" /> edit: ser du har iso-8859-1.. må lære å lese bedre Endret 5. mars 2005 av galskapen Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 prøv å legge inn følgende kode i <head>: <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;charset=UTF-8" /> Eller så kan du bruke æ (æ), ø (ø) og å (å). Men det er ganske tungvindt. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Har på textile 2 plugin-en, og må det for å få valid XHTML Strict, så det vil ikke funke. Forresten, så er det ikke bare nyhetene så ikke kan ha ø, å eller æ. Det er hele AJ-Fork. =/ Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Fikk litt tips og hjelp fra Norsk Webforum, men andre feil nå =/. http://norskwebforum.no/viewtopic.php?p=107052#107052 Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Problemet er løst. Mer respons, folkens ? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg får ikke så veldig lyst til å gi deg respons når det virker som du ikke bryr deg om responsen du får. Hvorfor spør du om respons når du ikke endrer på det som blir tipset? Fra forrige gang jeg så det designet så kan jeg faktisk ikke se noen forandringer utseendemessig. Bare mine små meninger som kanskje ikke er noe å bry seg om.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå