Haaheim Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Goddagen. Lurer på å kjøpe Samsung D500, men har bare et lite spørsmål. Er det noen som har hatt denne mobilen en stund? Lurer på om nedskyvningsmekanismen som gjør at knappene kommer frem, kan bli slarkete over lengre tid/bruk?? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Tja, jeg har ikke hatt den så veldig lenge, men på den tiden jag har hatt den så synes jeg den har blitt bedre egentlig Lenke til kommentar
knutert Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Er en halv millimeter slark på høyre side, men det er ikke noe stort problem for meg hvertfall Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Samme på min, men jeg hadde aldri lagt merke til det hvis ingen skrev det er på forumet!! Så det er bare å kjøpe og nyte!! Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg har ikke D500, men før hadde jeg Nokia 7650. Da jeg hadde den i ca. et år rant tastaturet helt ned av seg selv, ingen motstand. Men ellers var det jo en toppers telefond da. D500 har jo ikke vært på markedet så altfor lenge, og det er ofte etter lengre bruk slike "slitasjeskader" ankommer. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Flere har rapportert om denne slarken, men den er ikke blitt verre, såvidt jeg har forstått. Den er dermed kun et 'finish-messig' problem. Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Så det er åltså ikke noe problem? Selve telefonen virker konge, men det hadde vært litt irriterende hvis det skjedde slik som det hendte med ^kissa^`s nokia...men så er jo dette en samsung Uansett har jo Samsung hatt en tidligere modell med nedfellbare taster, så kanskje de har litt erfaring med det? Tnx, folkens! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Prøvde en D500 i en butikk en gang, og kassadamen sa det var mange som var interresert i den DEn slarket ikkenoe i det hele tatt, selv om det åpenbart er mange som har brukt den Tror den holder lenge jeg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Vi har to dummyer i butikken, de har blitt "lekt" med, kastet rundt og dratt opp og ned sikkert over 1000 ganger... den ene begynner å blir litt dårlig, men det var etter at den svevde over 20 meter... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Dummyene du får prøve i butikken er ikke i nærheten så nydelige som selve mobilen. Byggekvaliteten er helt topp og den bittelille slarken på høyresiden er noe alle har og som ikke blir noe verre. Er tross alt bevegelige deler inni der, så det skulle bare mangle om den ikke slarket litt. D500 - trygt kjøp. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Neida, det er ikke så ille, men slark det er det. Og i det siste har jeg merket at batteriet slarker litt helt nederst... Grunnen til at disse tingene blir lagt merke til, og kanskje blåst litt opp, er vel fordi dette er en DYR "profftelefon". Ingen som ville ha brydd seg om den kostet 2000kr!! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Er vel et tegn på den gode kvaliteten at dette er alt man har å sette fingeren på. Nokia sine modeller f.eks er jo så slarkete og plastikkaktig det går an å få det og der er det ingen som bemerker det, selv om telefonene koster mer enn D500, rett og slett fordi det er slik Nokiaer er. Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Har aldri hatt en Samsung før, men det virker som om e holder en høy kvalitiet`s standard. Har også en onkel som har en samsung flipptelefon, og han er veldig førnøyd med den. Gleder meg bare til den synker litt i pris, så eg har råd til den . Har dere noe å utsette på batterikapasitet? Har lest litt rundt, og det er flere som klager på batterikapasiteten. Gjør ikke altfor mye for meg, men det er greit å vite ...takker folkens Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har dere noe å utsette på batterikapasitet?Har lest litt rundt, og det er flere som klager på batterikapasiteten. Gjør ikke altfor mye for meg, men det er greit å vite ...takker folkens Absulott ikke Vet ikke helt med standby tiden er så bra som den skal være enda (300), men brukstiden er serdeles høy mener i allefall jeg! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Min holder ca 3 dager mellom hver lading. Det er like bra som f.eks T630 jeg hadde før, som også er kjent for god batterikapasitet. Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Min holder ca 3 dager mellom hver lading. Det er like bra som f.eks T630 jeg hadde før, som også er kjent for god batterikapasitet. Det skal nok holde for meg, pleier nå å ha en lader slengende Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg har ikke D500, men før hadde jeg Nokia 7650. Da jeg hadde den i ca. et år rant tastaturet helt ned av seg selv, ingen motstand. Men ellers var det jo en toppers telefond da. D500 har jo ikke vært på markedet så altfor lenge, og det er ofte etter lengre bruk slike "slitasjeskader" ankommer. Hvis det er, som jeg mener å ha lest, slik at det er en magnet som fungerer som fjær i denne mekanismen så skulle man tro at den holder seg slik den er i mange år. Ikke husker jeg halveringstiden på en magnet, men den holder mange mange år om det ikke er noe annet inne i den som takker for seg før den tid. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det er riktig det at det er en magnet i hver ende som trekker til seg under delen. Hele mekanismen går så på skinner. Dette er nok noe som vil holde veldig lenge.... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Magnet var en god idé! Min er uforandret siden begynnelsen av februar. Helt topp! Solid telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå