elisabeta Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Hva syns dere? Første bildet av en bygning jeg har tatt.. Endret 2. mars 2005 av elisabeta Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Tativille i Norge, hvem hadde trodd det... Du er flink, veldig flink. Et tidløst bilde nesten uten størrelses skala. Det som bekymrer meg litt er utsnittet, spesielt nede til høyre. Jeg får litt følelse av at husene mangler fundament, det blir bedre hvis jeg ser bildet på sort bakgrunn så kansje en sort ramme rundt hadde hjulpet. Lenke til kommentar
joostein Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Likte bildet veldig godt! Synes det er veldig fint med rene, harde flater noe som kommer fint frem i bildet ditt, eneste buede linjen er den som blir formet av husenes plassering. Det gjorde seg veldig fint i svart/hvit også. Meget bra! Hvilket kamera har du brukt? ~Jostein Endret 2. mars 2005 av joostein Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Hei! Fint bilde, med rene linjer. Har ikke noe særlig negativ kritikk på lager :!: Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Likte bildet ditt. Skal nevnes at jeg er rimelig blank på bildekritikk, menmen.. Hadde vært bra å ha et speilbilde av bildet til høyre for dette igjen slik at balansen i bildet kommer fram... om man skal ha det på stueveggen. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Godt sett og bra komponert! Tror jeg hadde kuttet det litt på venstre side, akkurat til der taket møter toppen av bildet, men ellers er det ikke mye å utsette på dette! Lenke til kommentar
elisabeta Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Oi.. tusen takk alle sammen Kjempegodt å se at dere likte det! Noen kommentarer: Kristallo: Tativille?! Heh, aldri hørt om.. Hadde håpet å få med nedre delen også, men var masse forstyrrende ting der. Biler og sånt.. var ikke pent. Joostein: Bruker min kjære Sony P-73 Huscht: Hmmmmmmmmmmmmm.. interessant! Kanskje jeg skal leke meg litt med det en gang Zork: Enig! Takker for tipset! Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 Tativille var en gigantisk filmkulisse som forestilte en tidløs fremtidsby bygget i utkanten av Paris. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 Veldig fint bilde! Bra med den "skeive" effekten som kommer fram pga vinkelen. Props! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2005 Veldig fint bilde! Som sagt vinkelen var fin og det var det som gjorde det til et fint bilde. Du virker flink! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå