Deva Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...LearnMore=M8794 er det denne hvis man skal bestille hvis man vil ha adapter(ikke lade opp mot pc'en) eller det noen andre adaptere? og er det noen som har noe erfaringer angående noen bra ørepropper? har sett på Koss "the plug", er denne bra og hva slags andre alternativer finnes det? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...LearnMore=M8794 er det denne hvis man skal bestille hvis man vil ha adapter(ikke lade opp mot pc'en) eller det noen andre adaptere? Nei, dette er bare adapterne for div land rundt omkring i verden. Du må kjøpe denne: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...1.1.1.1.2.1.0.3 + bruke USB kabelen som fulgte med spilleren (evt kjøpe en ekstra). Lenke til kommentar
JosteinS Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Slepper du frakt viss du bestiller frå Apple Store? hvis man bestiller ordre over en viss sum fra applestore(700-800kr eller noe?) får du ordren levert fraktfritt. så en ipod sendes fraktfritt, men bestiller du et usb-adapter til 249kr, må du betale 64kr eksl. mva i frakt. totalt 329 kr. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Slepper du frakt viss du bestiller frå Apple Store? hvis man bestiller ordre over en viss sum fra applestore(700-800kr eller noe?) får du ordren levert fraktfritt. så en ipod sendes fraktfritt, men bestiller du et usb-adapter til 249kr, må du betale 64kr eksl. mva i frakt. totalt 329 kr. Ok takker! Men har bestilt Ipod Mini frå Netshop til samme pris, blir jo litt frakt i tillegg, men satser på at det går raskare enn å bestille frå Apple Store som sender frå utlandet. Det var iallefall det eg kom fram til. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Fikk min grønne 6 GB her om dagen, batteriet går jo aldri tomt jo Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hvordan er lyden da? Og kva hodetelefoner bruker du? Lenke til kommentar
olaman Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Samma det Helst de som er med? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Argh! Må nok investere i litt bedre lyd då medfølgende propper generelt er dårlige på slike produkt, må legge til at eg ikkke har prøvd Apple sine. Har mine tvil, har eit par gode Sennheiser i bakhånd. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har Apple sine standard + et par Shure e2c. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Argh! Må nok investere i litt bedre lyd då medfølgende propper generelt er dårligepå slike produkt, må legge til at eg ikkke har prøvd Apple sine. Har mine tvil, har eit par gode Sennheiser i bakhånd. Vil si at Apple sine er de beste øreproppene som har fulgt med mp3-spiller jeg har kjøpt, og det ganske klart.. har vel hatt 3 stk mp3spillere før.... Jaz Piper, Packard Bell og Creative Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Godt mulig det. Fekk Ipod Mini 6GB idag, lekkert produkt all-the-way-through Har til gode å teste lyden skikkelig då. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Godt mulig det. Fekk Ipod Mini 6GB idag, lekkert produkt all-the-way-through Har til gode å teste lyden skikkelig då. hvor lenge venta du på den? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Koblet til anlegget er lyden ganske god etter min smak, kanskje litt lysere enn når det spilles direkte fra dataen. Synes ikke Apple sine øreplugger var så værst heller, går vel mer på psykisk innstilling samt filkomprimering og støyen rundt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Godt mulig det. Fekk Ipod Mini 6GB idag, lekkert produkt all-the-way-through Har til gode å teste lyden skikkelig då. hvor lenge venta du på den? Bestilte på netshop på fredag. Har hørt at det tar lang tid frå Apple Store, pluss den kostet det samme på netshop. Trur dei bare har silver inne, men det var den eg skulle ha uansett. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hvor kjan jeg finne drivere til usb 2.0? jeg finner ikke det når jeg skal instalere vet ikke om det har noe å si men jeg har et asus p4p800 hovedkort. får ikke lagt inn snager uten det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå