thomassit0 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) ville bare legge til at hvis du følger denne linken eller går på ipodlounge.com og følger audible banneret derfra så kan du regge deg og få 2 lydbøker av fritt valg gratis : har akkurat gjort det funker fett bare å slette kontoen din etterpå hvis du ikke vil være med mer.. Endret 15. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
muffe Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 fikk min idag kl 12 ca. Jey! gikk raskere enn jeg trodde. Hvor i landet bor du? Venter utålmodig på min. Kan nesten ikke vente til i morgen. Tror den vil komme da. Den var i Oslo kl. 08.33 i dag, og den skal leveres i Lillesand, Aust-Agder. Eneste problemet er at etter 14.30 har det ikke vært noen til å ta imot den hvis den kom da. Den kan jo ha kommet etter 14.30 også... Er spent. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Lever batteritida opp til forventningane? Lenke til kommentar
manav Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har et sjapt spørsmål nå som min har kommet. Går det ann å kopiere CD'er direkte til ipoden uten å måtte legge dem på harddisken gjennom itunes? Det kan komme til å ta fryktelig mye plass på harddisken.. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 fikk min idag kl 12 ca. Jey! gikk raskere enn jeg trodde. Hvor i landet bor du? Venter utålmodig på min. Kan nesten ikke vente til i morgen. Tror den vil komme da. Den var i Oslo kl. 08.33 i dag, og den skal leveres i Lillesand, Aust-Agder. Eneste problemet er at etter 14.30 har det ikke vært noen til å ta imot den hvis den kom da. Den kan jo ha kommet etter 14.30 også... Er spent. Nå er den kommet. 6 dager og 18 timer etter bestillingen på AppleStore. Jippi! Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Bestilte den fra komplett idag, raskere leveringstid enn apple hvertfall... Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har et sjapt spørsmål nå som min har kommet. Går det ann å kopiere CD'er direkte til ipoden uten å måtte legge dem på harddisken gjennom itunes? Det kan komme til å ta fryktelig mye plass på harddisken.. Nei, men du kan jo bare slette filene på PC'en etterpå. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Lever batteritida opp til forventningane? JA!! har nå hørt på den i ca 10-12 timer og er på halv kapasitet Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 For dere som bestilte på apple nettbutikken og som personaliserte den med lasergarvering --- Hvor lang leveringstid opplevde dere?? Sett vekk fra personaliseringa på apple så er det igrunn ingen grunn til å bestille der. Bedre å betale 100kr mer å få den dagen etter?? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) For dere som bestilte på apple nettbutikken og som personaliserte den med lasergarvering --- Hvor lang leveringstid opplevde dere?? Jeg bestilte 2stk personaliserte ipod mini 6GB + en mini dock den 7.3.05. Fikk beskjed om at pakken var sendt den 10.3, men det var bare at de var ferdig graverte og var på vei fra Asia til Europa (jeg ringte Apple Store Support og sjekket). Pakken ble ikke sporbar før hele bestillingen ble sendt fra Europa (dvs Nederland) den 20. eller 21.3, og jeg mottok pakka på døra den 22.3. Total tid for bestillingen ble 15 dager. Endret 28. mars 2005 av Spectre Lenke til kommentar
slez Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg vurderer og kjøpe en sånn her, er det noe og satse på? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Vurderer eg og! Men er alle Ipod Mini's den nye generasjonen? Tenker på dei som er på komplett osv? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Skjekk om de fåes i 6 GB versjon. Hvis de gjør det er det den nyeste gen. Men jeg ville gått utifra at de har den nyeste. Edit: Ja, det er et knallkjøp Endret 1. april 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jepp! Kjøpte 6 GB versjonen hos Netshop! Samme pris som på Apple Store. Er litt usikker på om eg skal bruke iTunes eller ikkje, nokon som har eit bedre alternativ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Yay, da fikk jeg min også Måtte vente ca 14 dager etter at jeg bestillte den. Og på min gravering står det "42" (Ja, det er bare noen av dere som vil ta den ) Jeg likte ikke Itunes, så jeg bruker EphPod, og det funker utrolig bra. edit: Slettet noe jeg var usikker på Endret 3. april 2005 av clvn Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Må man lade iPoden via Pc'en eller får man med en lader som man enkelt og greit bare plugger i veggen? Har bestilt meg 6gb nå men er litt usikker på akuratt dette. Jeg bestilte fra apple.no og så litt på pakkens tilstand der nå. og der står følgende under "Order Items": IPOD MINI,6G,BLUE-SWE har jeg da bestilt en svensk ipod? har den norske menyer eller er det fordi den har blitt fraktet til sverige eller noe? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Må man lade iPoden via Pc'en eller får man med en lader som man enkelt og greit bare plugger i veggen?Har bestilt meg 6gb nå men er litt usikker på akuratt dette. Jeg bestilte fra apple.no og så litt på pakkens tilstand der nå. og der står følgende under "Order Items": IPOD MINI,6G,BLUE-SWE har jeg da bestilt en svensk ipod? har den norske menyer eller er det fordi den har blitt fraktet til sverige eller noe? Det eneste som følger med til å lade ipod'en med er en USB2 -> ipod-sak Ikke noe til å lade den i en vanlig stikk-kontakt med. Når man starter ipoden kan man velge språk på menyer og sånt. Du kan bl.a. velge norsk og engelsk. Lenke til kommentar
JosteinS Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Må man lade iPoden via Pc'en eller får man med en lader som man enkelt og greit bare plugger i veggen?Har bestilt meg 6gb nå men er litt usikker på akuratt dette. hvis du ikke har bestilt adapter i tillegg må du lade fra pc'n. har jeg da bestilt en svensk ipod? den er litt svensk.. apple legger ved all informasjon på både norsk og svenk i esken, og kan da sende samme produkt tilbegge land. hvorfor det står SWE i stede for NOR kan man jo lure på. Språket i menyene kan settes til norsk, engelsk er standard til du endrer det selv. den sendes ikke gjennom sverige, men: Eindhoven-Liege-Oslo-Hjem til deg. EDIT: clvn svarte visst før meg... Endret 3. april 2005 av sir_enzo Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Slepper du frakt viss du bestiller frå Apple Store? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå