manav Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Nå.. hvordan er den? hva er dine første intrykk? Har nettopp bestilt en selv, er spent nå. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 driver å lader den nå men den er kliss lik den gamle i utseende hvertfall, eneste forskjeller er vel at den har bedre plass og batteri så er ikke mye å rapportere.. Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg fikk IKKE min! Jævla amatører som ikke kan ringe meg ((((((( Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 dårlig, de ringte da meg. Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Nå fikk jeg min :!: Hvor lenge bør den lades første gang egentlig? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Fikk min på tirsdag Forskjeller fra den gamle (tror jeg): Litt annen farge, større plass (valgfritt), bedre batteri. Jeg er storfornøyd med den! PS: Det fulgte med strøm adapter. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 da må du isåfall ha bestilt det i tillegg, det er ikke en gang plass til det i standard esken Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Den kom i en egen eske. Jeg bestilte det ikke i tillegg, MEN jeg bestilte en iPod Mini 1 gen, så fikk jeg mail om at jeg ville få den nye med 6 GB blabla siden det akkurat var kommet ny. Kan ha noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Fy faen for en RÅ spiller! Det var denne jeg skulle kjøpt med en gang, ikke den Creative Zen Micro dritten som alle anbefalte meg. Det er som natt og dag når jeg sammenligner med den forrige. Kanon fornøyd! :!: Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Er det mulig å få random sanger når man spiller en spilleliste? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 aldri prøvd. funker det ikke når du slår det på i menyen ? Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 En annen ting, jeg bruker nå spillelister i ITunes, som jeg deretter overfører til IPod. Det er et problem, og det er at det faktisk er mulig å legge samme sangen flere ganger inn i spillelisten. Bare prøv selv. Vet dere om en funksjon som sjekker at flere sanger ikke ligger flere ganger i spillelisten? Synes dette blir litt plundrete faktisk, skulle heller ønske at jeg jeg kunne legge alle filer som skal på Ipod i en mappe på pc, og når jeg så starter pc, så blir Ipod oppdatert automatisk. Har dere funnet en slik funksjon? Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Bare gå inn på spillelisten du vil sjekke, trykk på rediger og deretter "Vis dupliserte sanger". Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Fy faen for en rå spiller denne nye Ipod Mini er! Jeg kan rett og slett ikke fatte at noen kan anbefale Creative Zen Micro fremfor denne! Creative Zen Micro var klumpete og av plast, Ipod Mini er elegant i metall. Micro'en var treig i menyene, og touchpad'en var overfølsom, så det var nesten så man gruet seg til man skulle bruke den. Batterikapasiteten var bare noen timer, og skulle jeg skifte sanger, tok det gjerne en 2 sek før neste sang begynte. Er det noe jeg savner på min Ipod, er det beskyttelsesgreie på undersiden for at støv og sånt ikke skal komme inn der jeg setter inn USB-kabelen Endret 12. mars 2005 av tommy18 Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg finner min nå. Søker på www.tnt.com , og skriver inn sendingsnummeret. Den ble registrert i Eindhoven (Nederland) kl 14 i dag. Håper den kommer til Oslo i morgen Bestilte ipod mini 6GB den 7.3. Har fått mail om at den ble sendt den 10.3, men klarer ikke å bruke trackingen på TNT websiten. Kan dere si hvor dere fant/hvilket nummer dere oppgir hos TNT? TNT websiten aksepterer ikke noen av numrene jeg har prøvd. Jeg har prøvd referansenummeret i Apple mailen og numrene en får opp her: https://store.apple.com/Your/WebObjects/OrderStatusEurope, både på første siden og shipment status siden en kan klikke seg videre til (den med de grønne symbolene øverst). Skal forøvrig bruke ipoden i bilen med en ICE>link plus pakke som gjør at jeg kan styre ipoden med originalspilleren i bilen. Lenke til kommentar
JosteinS Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Spectre, du har fått en mail hvor det står ordrenummeret ditt og "Shipment Notification" i emnefeltet. i femte linje i den mailen står det "our shipping reference number is:" nummeret bak dette limer du inn hos tnt.no, kryss av for refferanse, ikke sending. Endret 14. mars 2005 av sir_enzo Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Takk for svar! Det er den mailen jeg fikk 10.3 ja: Subject: W7659xxxx Shipment Notification ...... Your web order reference number is: W7659xxxx Your shipping reference number is: 801921xxxx (Har byttet ut de siste numrene med x) Har prøvd det nummet, og prøvde igjen nå, men får bare 'ikke funnet' melding hos tnt (prøvde både sending og referanse). Endret 14. mars 2005 av Spectre Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ringte apple store kundeservice nå. De sa at ettersom jeg bestilte en personalisert utgave så ble den sendt fra Taiwan og at sporingen ikke ble tilgjengelig før pakken nådde Europa. Jeg skulle visst få pakken den 19.3. Da er det vel bare å vente! :-) Lenke til kommentar
muffe Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Bestilte min sent på kvelden den 10.3, og i dag (14.3) har den havnet i hendene på TNT. Så nå håper jeg at jeg får den levert her nede på Sørlandet innen påske. Endret 14. mars 2005 av muffe Lenke til kommentar
curud Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Bestilte min sent på kvelden den 10.4,og i dag (14.4) har den havnet i hendene på TNT. Så nå håper jeg at jeg får den levert her nede på Sørlandet innen påske. MÅ jo bare kommentere at vi har mars, som månede nr. 3, og ikke april nå da Endret 14. mars 2005 av curud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå