thomassit0 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Bestilte Ipod Mini 2gen idag på www.apple.com/no/ , og det står at den sendes i morgen. Kan man stole på dette? Virker som om apple har _masse_ å gjøre for tiden min ble send torsdag forrige uke, da skulle den sendes innen tirsdag denne uken. så da gikk det bra med apple sin del av leveringen. verre med TNT som i dag måtte bestille nytt adapter til meg fordi de mistet det første... min skulle bli sendt i forrigårs og er enda ikke sent. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 "The current minis are rated at 18 hours of play time. Under the same “press Play and walk away” conditions, my green 6GB iPod mini played for an astounding 26 hours and 16 minutes." fra anmeldelse hos playlist. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hvorfor kaller folk denne her for 2. generasjons iPod Mini? Den har ikke forandret designet, bare spesifikasjoner. Det har vanlig iPog gjort ørti ganger tidligere, uten at det har blitt kalt et generasjonsskifte. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) nei det vet ikke jeg helt heller men den har jo fått over dobbelt så bra batteritid da.. selv om det rettferdiggjør ikke akkurat et generasjons skifte da men. Endret 4. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Den skulle blitt sendt fra fabrikken i Holland idag (04.03), men er faen enda ikke sendt Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 2mass: klarer du å tracke pakken din på www.tnt.com da? jeg finner iallefall ikke min Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) 2mass: klarer du å tracke pakken din på www.tnt.com da? jeg finner iallefall ikke min trykker bare på linken på order status siden jeg.. står shipped men det står ikke noe location eller noe så den er nok bare registrert i systemet. https://store.apple.com/Your/WebObjects/Ord...indOrderPage.wo Endret 5. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 oh great nå er nettsporinga nede. Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg finner min nå. Søker på www.tnt.com , og skriver inn sendingsnummeret. Den ble registrert i Eindhoven (Nederland) kl 14 i dag. Håper den kommer til Oslo i morgen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) kommer ingenting på meg der kommer bare not found på destination. når bestilte du ? jeg bestilte tirsdag. ikke akkurat express dette. UPS Express derimot som sende min PSP fra HongKong til Hamar på under 3 døgn, det vil jeg kalle express. Endret 8. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg bestilte på torsdag. Du må paste inn sendingsnummeret og velge å søke etter referansenummer. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) prøvde begge jeg kom det samme :( EDIT: brukte feil nummer den er i Eindhoven Endret 8. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvor i Norge bor du? Jeg bor i Oslo, håper den kommer hit i morgen, og at jeg får den levert før helgen :-) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Hamar. tror nok jeg får den innen fredag de bør da hvertfall prøve å leve opp til express navnet. men en ting som er rart er at trackinga på applestore ikke funka. dårlig! Consignment 864954174 Pick up date 08 Mar 2005 Destination Hamar Delivery Date Signatory Date Time Location Status 09 Mar 2005 00:57 Liege Euro Hub Consignment Received At Transit Point 08 Mar 2005 23:08 Eindhoven Shipped From Originating Depot 08 Mar 2005 13:57 Eindhoven Consignment Received At Transit Point Jey! eneste jeg ikke likte med iP Mini 1G er batteritiden og nå som den varer opp mot sinnsyke 26 timer så har ikke jeg noe å klage på lenger hvertfall.. får iTripen snart og Endret 9. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Her går det unna! Kl 0900 ankom den Oslo, og kl 0954 stod det at den var "out for delivery"! Sitter bare og venter nå, bor i studenthjem så de må ringe meg. Gjør de ikke det er det dårlig... Må bare vente og se! :!: Stig. Lenke til kommentar
curud Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 gleder meg på deres vegne, husker hvordan ventetiden var da jeg fikk min 40gb ipod i høst... er storfornøyd!! Har for øvrig ikke testa batteritiden som dere snakker om på minien, men jeg per tiden aldri blitt fri for strøm (små-lading her og der når jeg laster musikk etc) happy ny ipod mini dah Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 fikk min idag kl 12 ca. Jey! gikk raskere enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå