Gå til innhold

Apple iPod mini 2 generasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mener den nye ipod mini som har 18 timers batterikapasitet?

jeg har også bestilt gjennom en forhandler, og de skulle ringe meg når de får den inn.

Seff følger det med strømadapter, noe annet vil være merkelig. Sjekk ut www.apple.com/no/

Lenke til kommentar

Det er ikke "seff"... på hjemmesiden står det ikke noe om at det følger med en strøm adapter til å stikke i stikk kontakten. Ja det er akkurat den med 18 timer. På apple.com sitt forum sier de at det ikke følger med en strøm adapter til å putte i stikk-kontakten, de sier at du må lade via USB

Lenke til kommentar

jeg bestillte en 1G ipod mini forrige mandag, men fikk i stede en 2G versjon med USBadapter, dette kun fordi 1G ipod mini hadde med firewire adapter.

vel jeg har ikke fått adapteret mitt enda fordi fraktselskapet TNT ikke vet hvor klli nr2 av forsendelsen min befinner seg..

Lenke til kommentar

jeg bestilte nettopp Mini G2 med 6GB, det står fremdeles open på ordre status enda det står est. ship on or before 2.3.05 !! kan de ikke sende den snart!!

og hvorfor i all verden fjernet de strømadapteren, jeg foretrakk å lade via den!.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Dette gjelder kun ipod mini antar jeg, og ikke feks ipod photo som jeg har tenkt kjøpe snart?? Noen som kan svare på det?

det gjelder bar Ipod mini, Ipod Photo har ikke veldig imponerende bundle men her er innholdet:

Apple Earphones

AC Adapter

USB 2.0 cable

Lenke til kommentar
Bestilte Ipod Mini 2gen idag på www.apple.com/no/ , og det står at den sendes i morgen. Kan man stole på dette? Virker som om apple har _masse_ å gjøre for tiden

min ble send torsdag forrige uke, da skulle den sendes innen tirsdag denne uken. så da gikk det bra med apple sin del av leveringen. verre med TNT som i dag måtte bestille nytt adapter til meg fordi de mistet det første...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...