Fabben Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei! Jeg har kjøpt meg en Apple iPod mini, den er underveis. Men er det noen som vet om det følger med en strøm adapter som du putter inn i stikk-kontakten? Jeg har bestilt en iPod mini GENERASJON 2! Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Du mener den nye ipod mini som har 18 timers batterikapasitet? jeg har også bestilt gjennom en forhandler, og de skulle ringe meg når de får den inn. Seff følger det med strømadapter, noe annet vil være merkelig. Sjekk ut www.apple.com/no/ Lenke til kommentar
Fabben Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Det er ikke "seff"... på hjemmesiden står det ikke noe om at det følger med en strøm adapter til å stikke i stikk kontakten. Ja det er akkurat den med 18 timer. På apple.com sitt forum sier de at det ikke følger med en strøm adapter til å putte i stikk-kontakten, de sier at du må lade via USB Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Veldig merkelig...det er rett og slett utrolig at noe sånt ikke følger med Har du link til forumet? Endret 2. mars 2005 av tommy18 Lenke til kommentar
Fabben Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Vent litt så ska du få den Endret 2. mars 2005 av Fabben Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Vet ikke eksakt på denne ipoden men på mine 2 andre har det følget med så jeg ville bli VELDIG overasket hvis det ikke gjør det.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det går jo ganske tydeleg fram av både spesifikasjonene på Apple sine sider og den tråden som Fabben linka til at iPod Mini G2 ikkje har medfølgande straumforsyining, hvilket er elendig Lenke til kommentar
Fabben Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Her er linken: http://discussions.info.apple.com/[email protected]@.68a81fc0 Lenke til kommentar
Fabben Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 hmm... er det ingen som vet eksakt hva pakken inneholder? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Tilbehør som følger med Belteklips Apple Earphones USB 2.0-kabel Endret 3. mars 2005 av zeph Lenke til kommentar
JosteinS Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 jeg bestillte en 1G ipod mini forrige mandag, men fikk i stede en 2G versjon med USBadapter, dette kun fordi 1G ipod mini hadde med firewire adapter. vel jeg har ikke fått adapteret mitt enda fordi fraktselskapet TNT ikke vet hvor klli nr2 av forsendelsen min befinner seg.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) jeg bestilte nettopp Mini G2 med 6GB, det står fremdeles open på ordre status enda det står est. ship on or before 2.3.05 !! kan de ikke sende den snart!! og hvorfor i all verden fjernet de strømadapteren, jeg foretrakk å lade via den!. Endret 3. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Nå har jeg også bestilt over nettet. La med den strømadapteren jeg, kan være kjekk å ha om jeg er på reise og ikke har tilgang til pc med usb Lenke til kommentar
iCar Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Dette gjelder kun ipod mini antar jeg, og ikke feks ipod photo som jeg har tenkt kjøpe snart?? Noen som kan svare på det? Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Bestilte Ipod Mini 2gen idag på www.apple.com/no/ , og det står at den sendes i morgen. Kan man stole på dette? Virker som om apple har _masse_ å gjøre for tiden Lenke til kommentar
JosteinS Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Dette gjelder kun ipod mini antar jeg, og ikke feks ipod photo som jeg har tenkt kjøpe snart?? Noen som kan svare på det? det gjelder bar Ipod mini, Ipod Photo har ikke veldig imponerende bundle men her er innholdet: Apple Earphones AC Adapter USB 2.0 cable Lenke til kommentar
JosteinS Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Bestilte Ipod Mini 2gen idag på www.apple.com/no/ , og det står at den sendes i morgen. Kan man stole på dette? Virker som om apple har _masse_ å gjøre for tiden min ble send torsdag forrige uke, da skulle den sendes innen tirsdag denne uken. så da gikk det bra med apple sin del av leveringen. verre med TNT som i dag måtte bestille nytt adapter til meg fordi de mistet det første... Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvor blir herligheten sendt fra? Hvor lang tid tar det fra den blir sendt og til jeg har den? Lenke til kommentar
thewizard Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 ipod mini g2 leveres ikke med strømadapter! tanken er vel att alle de "hippe" ipod brukerne om dagen alltid er online ved pcn sin og derfor lade den gjennom usb Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 et lite spørsmål: når jeg får min Ipod Mini 2Gen, må jeg da lade den ekstra lenge første gang? Kan jeg bruke den mens den lader? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå