krister461 Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Denne burde kanskje vært postet i humor-kategorien, men kom gjerne med litt konstruktiv kritikk! (er mitt første bilde her da...) Synes dette var en av de bedre reklamene jeg har sett på en stund! edit: la inn bilde direkte...(vet ikke om det var så lurt riktignok) Endret 3. mars 2005 av krister461 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Nais! Slikt muntrer meg opp litt. Selve bildet er vel ikke så bra, men moro er det iallefall, Eller, jeg mener, bildet er jo bra, men ikke sånn bra på den måten. Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 vansklig å lese noen deler av teksten.. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Er fullt klar over at bilde ikke er så bra...var minus ti grader ute når jeg tok det, så var bare om å gjøre å bli fort ferdig! Teksten er forøvrig som følger: "Trikken går hvert 5. minutt i dette området! Hilsen trikken" Den passer forøvrig veldig bra...i gaten bilene står er det alltid vrient å finne parkeringsplass og til tider står bilene så tett at det er umulig å få bilen ut. (Dere ser litt av bilen forran) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Virker ikke som tråden er så veldig seriøs i forhold til kritikk, så jeg tillater meg litt OT. En kollega av meg har helt lik bil som den under, like lav og dårlig stand også. Kanskje han finner en bil på taket en dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå