ronand Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Har tenkt på å kjøpe en nyere og raskere systemdisk. Fungerer det å ghoste fra en p-ata disk til en ny s-ata?. Noe spesiellt å tenke på i tilfelle. Har Asus P4P800 hk med 865pe chipsett. Endret 2. mars 2005 av ronand Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Et Ghost kan settes opp på en hvilken som helst disk. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har ikkeno å si så lenge du bruker S-ATA kontrolleren som allerede er på hovedkortet, slik at du slipper ekstra drivere (og selv da lar det seg egentlig løse, bare med litt knot. ). Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 jeg gjordet det med partition magic (clone partition funksjonen). fungerte utmerket. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Hm, prøvde dette "men fant ikke noe disk og legge det på" sto det sånn ca... kjører 2stk sata disker i Raid-0. har hatt lignende problemer på sånne Boot CD'er som skal gjøre så mange vidunder og trix. Bl.a. en slags Rescue boot disc og en "se-NTFS-filer-i-dosmodus" osv. Kan sikkert remse opp flere men da må jeg boote og se på DVD'n, noe jeg ikke kan akkurat nuh! Endret 2. mars 2005 av Alte-to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå