danno_O Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Her Crap! Fila funker ikke hos meg Last ned Winrar, eller kjøp det eller whatever Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Her Crap! Fila funker ikke hos meg Last ned Winrar, eller kjøp det eller whatever Edita nå! Var bare VLC som ikke støttet wma av en eller annen merklig grunn Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jepp, da va dæ signert. Da må n bærre be :-D Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 det var ihevrtfall noe ordenlig barne TV Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ikkje få panikk, Ikkje få panikk! Savner den serien jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Dagens Barne-TV er det mest tragiske og patetiske eg nokon gong har sett på TV. Fytti h**** så elendig *Signere* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Her Det er den ja. Fantastisk! Lenke til kommentar
Stevenage Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Kan folk som skriver være så venlige å helst bruke ekte navn. Og en seriøs kommentar om du har en. Ikke det at du må ha kommentar, men ikke skriv JA FAEN!!! eller noe sånn. Og ikke gidd å dobbelposte. Dette skal tross alt sendes til NRK. Endret 3. mars 2005 av Stevenage Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Genial serie. Ikke at jeg ser barne-tv så ofte lenger, men det hender jeg switcher innom. Det går bare dritt der. Gi oss flukten fra dyreskogen og fraglene tilbake! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Flukten fra dyreskogen var jo bra barnetv i sin tid. Så på det hver gang det gikk på nrk Lenke til kommentar
RAM Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Er "Flukten fra dyreskogen" den tegnefilm- serien som gikk for noen år siden? Mener jeg husker det, men det kan også hende at jeg blander det med en annen serie. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Ja, tegneserien med alle dyrene De kom til hjorteparken osv. genial serie EDIT: Du husker kanskje den nynorsktalende grevlingen? Endret 3. mars 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
T.L Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Den serien var sjef da jeg var liten, men husker at den var drittrist innemellom, ble ofte lei meg av å se på den. Signeret selvfølgelig. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg husker han skumle mannen med geværet og "bjørnefellene", også da en av de ulvene (var det ikke det?) daua... Det var trist Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Fantastisk serie Husker da pinnsvinene ble overkjørt...så utrolig trist Endret 3. mars 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Signert ! Barne-TV nå for tiden er Dårlige, elending dritt, de klarer faen ikke sende skikkelige mikke mus og donald serier om morgenen engang. Har 1 film med flukten fra dyreskogen fant den nå Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Seriøst, jeg MÅ se den serien igjen jeg nå. På en eller måte..MÅ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå