Stevenage Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Vil du ha denne serien tilbake på tv må du trykke Her.. Listen vil videresendes til NRK. Hehe... nå skal det være i orden. Endret 2. mars 2005 av Stevenage Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Trådstarter: Du har skrevet "http://" to ganger, så man havner på den grusomme Microsoft-hjemmesiden Edit: Der fiksa du det ja *skrive under* Btw: Velkommen til forumet Endret 2. mars 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Åååååå, husker jeg brukte å se på det da jeg var mindre. TRYKKE Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Flukten fra dyreskogen er barne-tv av kvalitet. For bra til å gå glipp av av dagens 5-åringer. Weee. jeg var Nr. 60. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ahhhh... Det var tider det. Da BarneTV hadde litt kvalitet... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Blir nesten redd her nå. Her om dagen så tenkte jeg "Skjønner ikke at de ikke kan sende flukta fra dyreskogen igjen" Og så kommer dette her! Som om mine bønner her hørt. HAH! Signert Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Neh....åååh. Akk, nostalgiske minner. Skal selvfølgelig skrive under. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) *mimrer tilbake* Har flere ganger tenkt på å sende mail (kanskje brev) til NRK, for å høre om de i det minste kan kjøre et "tilbakeblikk"-program til oss som så på barne-TV for 10(+/-) år siden. Hmm, har jeg allerede begynt å si at "alt var så mye bedre før"? Signert. Endret 2. mars 2005 av bhsand Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Trykket og levert. *nynner introsangen* Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ahhh, flukten fra dyreskogen Skjønner ikke hvorfor de er nødt til sende det mølet med negre uten sko som sniffer lim eller dårlige tegna pedagogisk rikti dritt i barne tv hele tiden jeg Hadde de gjort det da jeg så på barne TV hadde jeg nok fort slått av TVen ja *Trykke link* Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Trykket og levert.*nynner introsangen* Hemm Den husker jeg ikke. Nynn den for meg også Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Trykket og levert.*nynner introsangen* Hemm Den husker jeg ikke. Nynn den for meg også "Duu duu du du!!! Duuu duu du du!!! Du du du du du du du du du du duuuuuu duuuuu!" Well at least i gave it a try Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Trykket og levert.*nynner introsangen* Hemm Den husker jeg ikke. Nynn den for meg også "Duu duu du du!!! Duuu duu du du!!! Du du du du du du du du du du duuuuuu duuuuu!" Well at least i gave it a try Klarer nesten å komme på den nå, men har en sang på hjernen som hele tiden slår inn og ødelegger. Hukser bittelitt... Ta opp nynninga og legg til fil! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) #74 dedeikert til meg Håper at dere får glede av det nr. men jeg husker jeg ble lei meg når REV (eller hva hen hette) Daua... Edit : Hjortepark melodi Musikalsk GENI , det er det du er Rytme og flow i den der ja Endret 3. mars 2005 av Sir_cruz Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 #74 dedeikert til meg Håper at dere får glede av det nr. men jeg husker jeg ble lei meg når REV (eller hva hen hette) Daua... Edit : Hjortepark melodi Musikalsk GENI , det er det du er Rytme og flow i den der ja Knis Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Her Crap! Fila funker ikke hos meg Ahh, der funka den Takker så mye (*mimre*) ! Du har virklig groove, feel og flow du ja Endret 3. mars 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå