D3nnis Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Morn.. har akkurat kjøpt meg nytt hovedkort.. Jeg har jeg sotti alle delen i pcn, Jeg får slått på pcn. men skjermen reagerer ikke, kommer ikke noe opp. Hva har jeg gjort feil?! Spørsmål så bare spørr, ikke så enkelt å forklare! Lenke til kommentar
Gluesniffer Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei! Det er nok ikke bare du som har det problemet gitt..... Se her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=385319 Jeg også, hadde PC'n min en hel deg jag...... Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Altså.. Det er litt merkelig at hovedkortet skal ha "tatt turen" som det sier i den posten du refererer til Gluesniffer.. Siden det hovedkortet er splitter nytt! Må være noe annet som er feil! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hmm, testa prosessor, skjermkort og ram i min maskin, alt funker, så¨må være noe med HK.. noen tips? Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 her er ett tips.. SPESIFIKASJONER (SPECS)??? Ikke lett å finne ut noe når du ikke sier noe om hva slags utstyr du har. HK? CPU? skjermkort? HDD? RAM? PSU? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 hk: https://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=135985 pentium4 2,53 geforce4 ti4200 128mb 2 harddisker, en på 120gb og en på 250gb 512 pci2100 ddrram Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ikke akkurat et dyrt kort er det vel... Sende det inn igjen. Lenke til kommentar
Gluesniffer Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Altså.. Det er litt merkelig at hovedkortet skal ha "tatt turen" som det sier i den posten du refererer til Gluesniffer.. Siden det hovedkortet er splitter nytt!Må være noe annet som er feil! Hovedkortet mitt var også helt nytt, siden jeg bare hadde PC'n et døgn før det skjedde.... HP Pavillion t880 Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Og du har husket den lille 4 pin strømkontakten til HK som de fleste P4 krever? Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Alt er i boks nå! Takker for alle svar! Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Om reset cmos jumpern står feil vil du ikke få noe skjermreaksjon. Det er mulig at det står feil i manualen om hvor den skal stå, det gjorde det til meg. Prøv å flytt den, men husk at om du prøver å starte pcen for mange ganger med cmos jumper feilplassert kan dette føre til ødelagt HK. Det er jo mulig at det allerede er dødt om jumpern sto feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå