sigen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Du kan jo pusse inn Metallica da, så sparer du noen kroner I tillfelle du ikke vet det: Bruk maseringstape, skjær ut mønsteret du vil ha i tapen, og puss med grovt (100-150) > mindre grovt (160-200) > enda mindre grovt (250-300) så får du en god effekt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 ta nå å legg meg til på msn... har mye å snakke me deg om!! har sendt deg mailen min! Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 kor du har sendt mail adresn din hen? Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Du kan jo pusse inn Metallica da, så sparer du noen kroner Det kan jeg men jeg har aldri jort det før! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) tror jeg sendte den på mail!! anyway... bare legg til *fjernet* (vist ikke modernator fjerner den nå da) Endret 3. mars 2005 av complexity Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Du kan jo pusse inn Metallica da, så sparer du noen kroner Det kan jeg men jeg har aldri jort det før! Det er ikke vanskelig, du bare pusser lett over det, ikke press for mye, så går det nok fint. Det som intet våger, intet vinner Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Vinduet mitt. Ikke dumt det nei Lenke til kommentar
MHG Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 vil først si en ting.. Puss kanten på det 120 mm hullet i sidedøren.. var ikke noe pent. og et plexiglass hadde ikke vert feil.. men ellers keep up the good work Lenke til kommentar
CiXoT Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ska sei ein Ting : Q-teC er noke dritt... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 ja.. men bytt psu og så er q-tec konge! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ingen formærner Q-Tec i mitt åsyn! Neida, har Q-Tec selv.. Funker faktisk helt fint. Skjønner meg ikke på alt styret om Q-Tec.. Skal uansett bytte den ut, for den bråker som en brunstig hannløve! Har en Q-Tec Gold 450W 32dB... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) PSUene bråker og er ustabil på spenningene. Og så har jeg hørt at de sprenger oftere enn PSUer fra andre produsenter, så de passer jo fint på nyttårsaften da Men kabinettene er gode nok. Dårlig q-tec mod Tror forresten at trådstarter har F/S PSU Endret 4. mars 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 jeg har tenkt og lakere det er sølv på fronten til ei farge men veit ikje vilken!.....noen tips? Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 PSUene bråker og er ustabil på spenningene. Og så har jeg hørt at de sprenger oftere enn PSUer fra andre produsenter, så de passer jo fint på nyttårsaften da Men kabinettene er gode nok. Dårlig q-tec mod Tror forresten at trådstarter har F/S PSU har denna Psu´en http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301412&cks=PRL .. Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har en liten ide til hva du kan gjøre videre. For det første så bør du slipe det 120 mm vifte hullet det var bilgrimt. Du bør sleeve kablene dine. Enten med sleeving kit, eller et lettere alernativ gaffe rundt de. Noe som faktisk ble stilig. Noe jeg synes du bør gjøre er å spraye de sølv farga delen forran på kabbinettet med en heftig krom spray. Vet at di selger en slik på biltema, men har hørt at den flasser av. Men du kan sikkert finne en annen sjappe som selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå