Q-TEC mannen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Morn! jeg har startet og moddet mitt Q-Tec kabbis nå! -på side døra så har jeg montert og saget et 120 mm hull og sotte ei grind å ei thermaltake vifte med blått lys i! -framme med de små hullene nederst har jeg boret hull så viftn inni dreger mer luft inn! -Framme på et av de cd rom lokkene så har jeg boret og fådt det til og stå metallica og sotte blått plexi bak,skal sette 2 blåe 10cm lys bak plex! hva synes dere fåreløbig? NB:min første modd Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ser greit ut har du noen bilder? Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 ska fikse noen bilder i morgen... kameraet ligger på skolen pga Prosjekt på skoln! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Skulle hatt noen bilde ja! ;D Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 kan oppsumere det som er inni maskinen! -Msi Kt6 delta -1 gb Corsair -amd athlon 2400+ @2.2GHZ -Fortron/source 350 watt psu -2stk blåe 30 cm neon lys -2stk 80 mm vifte med lys -1stk 120 mm blå vifte -Aero jet 7 cpu kjøler -1 stk Meteor Kit 3 colors -Ati Radeon Sapphire 9800 Pro 256 mb med Ram Freezer! -Firewire kort! -120 Gb!... ( 40 gb IDE og 80 Gb SATA) i morgen kommr det bilder!... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Passer ikke denne bedre her i Case-mods Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 jeg glemte og nevne at dere kan gi meg noen tips jeg kan gjøre på kabbisn! Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Plexiglass i sidedøren? Over 120 vifta? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hadde vert stilig med en slot-load på denne. Min mening vertfall, men lykke til uansett! Enig med ZinnX, plexi over vifta. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 har akkurat samme kabinett.,, har satt in plexiglass i sidedøren, vifte i sidedøren og 2 stk 30cm kald katode blå!! legger med ett bilde av den! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Flyttes til Casemod-kategorien, sidan dette er ein casemod hører den ikkje heime blant vanlige kabinett. Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 her er planen det med plexi glasset : siden jeg digger Metallica så skal jeg turen innom Microplex og kjøpa denne logoen til Metallica og sette på Plexi Glasse! bilder av kabbisn kommer så snart jeg kommet meg hjem med kameraet! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Blir sikkert fint det..! Litt.. Mmm, vanlig.. Men blir helt sikkert fint til slutt! Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 er kommet meg heim nå så her er bilder: bak inne i kabbiset inni kabbiset ijenn inini kabbiset ijenn side dør inni kabel spagetti Front side dør der er noen av bildene! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 For det første: Riv hele fronten! For det andre: Kabelsleeving? Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 skal kjøpe den nye Mist Psuen på Microplex dn e ferdi sleeva!.... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Bruk 30 ekstra shpenn å legg med kabelsleeving du.. Om du kjøper MIST'n har du garantert råd til det! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Gjem vekk inverteren, og siden det er Metallica, så ville jeg hatt røde katoder heller. Blått og svart er jo endel brukt, muligens brukt opp. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Du kan jo pusse inn Metallica da, så sparer du noen kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå