Gå til innhold

Trenger anbefaling til ny gamingmus.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men den er såpass nær at jeg ikke ville kjøpt en "gamermus" i dag.

Hehe...de bildene er det nærmeste jeg har vært også.....

Ser at den har samme specs som Razer DB, så da er det jo ikke tvil. MX518 vil eie Razer.....

Og siden den har samme form som den deilige mx510, så er det jo ikke tvil.....

Men jeg synes fortsatt det er litt merkelig at den ikke er å finne på Logitech's egne sider da.....

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Men jeg synes fortsatt det er litt merkelig at den ikke er å finne på Logitech's egne sider da.....

Det er jeg enig i.... :dontgetit: Hvorfor reklamerer de ikke for sitt eget produkt? Virker jo som om den vil være ute i løpet av måneden skal man tro mpx og komplett.

Her fant jeg forresten et bilde der den er i bruk

united5.sized.jpg

Syntes de holografiske "bulkene" er sikkerlig stilige. :dribble: Ser faktisk ut som om musen er bulkete :yes:

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

Men hvorfor i all verden har de bevart de "billige" tommelknappene MX500 -> MX510 -> MX518, når MX1000 kom med noen fine (og veldig gode!!) nye knapper?

Eller har prisguiden bilde av MX510 i stedet?

Blir kanskje en MX518 på meg da. Likte MX1000 veldig godt, men ble litt tung. Razer DB som jeg har nå passer meg ikke i det hele tatt. For liten.

Lenke til kommentar
(ZkedaR @ 02/03/2005 : 21:53)

Razer DB derimot  

Det er seriøst noe av det dårligste jeg har prøvd av "preformance" mus i allefall.

Liten masse knapper du kommer borti uansett hvor du legger fingrene dine. osv.

Generellt dårlig kvalitet på side knapper (syntes jeg selv + at mange andre har samme problem) Den knirker også en del

Nettop derfor mx518 kommer til å selge i bøtter og spann. De fleste er enige om at Razer var den mest presise gamingmusen, men den finnes jo ikke formet etter hånden! Ikke noe steder å gjøre av tommelen og knirking og knaking. Kommer borti knapper i et kjør. :hrm:

Nå er det ikke lenger noen tvil om hvem som er den beste gaming musa. MX518 :love:

Nå har ikke jeg noen erfaring med Razer DB, men jeg har en eldre Razer Boomslang 2000 (2 edition) og jeg må si den er utrolig presis og ihvertfall ikke liten.

De fleste synes faktisk den er for stor, men jeg liker den når jeg ble vant til den.

Vet ikke om andre mus som har 2100 DPI enda.

Nå er ikke dette en optisk mus da, men fy flate for en presisjon...og regnet som en av de ultimate gaming musene gjennom tidene.

Og du kan enda få tak i 3'de utgaven, Boomslang 2100.

Mystify Razer Boomslang 2100

Som sagt...dette er for gaming...og jeg anbefaler ikke til vanlig bruk pga nøyaktighet/respons....fyker over skjermen hvis du ikke skrur helt ned i windows.

Og trengs en god musematte og tid til å bli vant med størrelsen og hastigheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...