Gå til innhold

Trenger anbefaling til ny gamingmus.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fikk lyst på den :p

og jeg fikk MX1000 i posten i går :love:

Er drit fornøyd jeg da , men jeg klarer nok ikke og overbise deg at det er en *Utmerket Gaming mouse*

Jeg som ikke Spiller FPS lengere , så funker dette utmerket for meg , Den er bedre en Intelli 3.0 til gaming og allt annet mener nå jeg da , og utrolig mange kjekke knapper og funkjoner...

Razer DB derimot :thumbup:

:sick:

Det er seriøst noe av det dårligste jeg har prøvd av "preformance" mus i allefall.

Liten masse knapper du kommer borti uansett hvor du legger fingrene dine. osv.

Generellt dårlig kvalitet på side knapper (syntes jeg selv + at mange andre har samme problem) Den knirker også en del

Greie Specs

Blæh, komfort my ass...

Og du har prøvd denne eller ?

Oi, en slik tråd har ikke jeg sett før! :roll:

Mx510

Razor Diamondback

Mx1000 (trådløs)

...

...

Ja...og så kommer det vel noen inn og sier ms iexplorer 3.0

EDIT: Forresten, jeg glemte jo å nevne forumets søkefunksjon.

Ja søk etter MX518 og ser hvor mye info du finner om den :roll: Kanskje det lønner seg å lese tråden før du poster?

(ZkedaR @ 02/03/2005 : 21:53)

Razer DB derimot  

Det er seriøst noe av det dårligste jeg har prøvd av "preformance" mus i allefall.

Generellt dårlig kvalitet på side knapper (syntes jeg selv + at mange andre har samme problem) Den knirker også en del

Nettop derfor mx518 kommer til å selge i bøtter og spann. De fleste er enige om at Razer var den mest presise gamingmusen, men den finnes jo ikke formet etter hånden! Ikke noe steder å gjøre av tommelen og knirking og knaking. Kommer borti knapper i et kjør. :hrm:

Nå er det ikke lenger noen tvil om hvem som er den beste gaming musa. MX518 :love:

Edit:

Logitech MX518 Optical Gaming Mouse

Logitech-musen MX™518 Optical Gaming Mouse er utstyrt med optisk MX™-motor som kan registrere opptil utrolige 5,8 megapiksler per sekund. Dermed er den i stand til å følge selv dine raskeste bevegelser. Spill-tilpassede drivere gjør det mulig å programmere sporing, hastighet og knappetilordning. Holograf-finishen gir en flott fargedybde. 5 års fabrikkgaranti.

Produkt spesifikasjoner:

Lekker design og avanserte funksjoner i skjønn forening

Optisk MX™-motor som registrerer 5,8 megapiksler i sekundet og følger selv dine raskeste bevegelser

Leser opptil 1600 dpi

Spill-tilpassede programvaredrivere og mulighet til å egendefinere 8 knapper for spill

Avansert ergonomisk design, perfekt til lange og intensive spill

Holografisk finish som gjør hver mus unik

USB- og PS/2-tilkopling

5 års garanti

Endret av Sjefern
(ZkedaR @ 02/03/2005 : 21:53)

Razer DB derimot  

Nettop derfor mx518 kommer til å selge i bøtter og spann. De fleste er enige om at Razer var den mest presise gamingmusen, men den finnes jo ikke formet etter hånden! Ikke noe steder å gjøre av tommelen og knirking og knaking. Kommer borti knapper i et kjør. :hrm:

Word....

Utvilsomt den beste gaming musa (med tråd)

Meg selv kunne ikke byttet ut Mx1000 med noe tråmus jeg ble overasket hvor god den egentlig var...

Men for og se laseren må jeg bruke nattmodus på Digital kamera ol. ?

Mener og tro at det er måten og se det på , har ikke noe kamera så jeg får ikke testet.

Konklusjon :

Gaming : Logitech MX 518

Desktop: Logitech MX 1000

Etter min mening

bare for og dra det opp , jeg bruker fUnc og har ikke testet steelpad men mener at fUnc er den beste matta for gaming ?

Icemat er sårbar og "støyete" jeg grøsser når jeg drar musa over "matta"

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

Razer DB er nokk den beste gamingmusen. Med flere funksjoner enn motstanderne. Gode drivere.

Jeg har denne, er strålende fornøyd!

Det er flere som har et problem med en "kvine-lyd" når de trykker inn venstre knapp. Dette går på garantien. Hadde selv dette problemet. MPX sendte meg ny, og jeg behøvde ikke å sende den gamle tilbake før at jeg fikk den nye i posten.... BRA MPX! :thumbup:

Har du en hond som er produsert senere en 1990 så bør du hilde deg unnda , for den er liten og passer ikke min hond i allefall

Kommer selfølgelig også ann op størrelsen på honda men men...

Det er en overpriset mus som har billig finish og dårlig chassis

Det eneste jeg liker er matriale mouse 1 og 2 er laget av :)

Props @ Mx 518 som har omtrent samme specs eller helt like ?

der har du en mus du kan ha lenge vis du ikke ødelegger den.

Du vokser ikke fra den og den vokser ikke fra deg.

Et bra forhold mellom Mus og Homosapiens på jeg si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...