Gå til innhold

ATI 9700 (M11) 64MB, godt nok til spill/3d-spill?

Anbefalte innlegg

Hei sann, har ikke så mye peiling på skjermkort.

Men, lurer på om denne er bra nok til spill/3D spill å sånt?

Skjermkort: ATI 9700 (M11) 64MB

#topic endret av moderator jankee#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei sann, har ikke så mye peiling på skjermkort.

Men, lurer på om denne er bra nok til spill/3D spill å sånt?

Skjermkort: ATI 9700 (M11) 64MB

Til CS 1.6 går det sikkert greit.

Du kan jo prøve HL2 også men ikkje forvendt og kjøre med høyeste grafikk...

Lenke til kommentar

Til cocay:

Grafikkortet er jo ikke helt nytt, da. Faktisk jeg det jo svært gammelt, men det har ikke noe å si.

Jeg hadde samme kort for bare en måned siden. Her er noen av spillene jeg taklet på nesten beste grafikk uten "hakking":

CS 1.6

C&C Generals

Call of Duty

alle bilspill

Return to Castle Wolfenstein

og mange mange fler.

Saken er at dette kortet fungerer helt fint til nesten alle spill. Og hvem sa at man måtte spille på best grafikk? :hmm:

Lenke til kommentar

Har en Acer Ferrari 3200 med samme skjermkortet selv. Jeg kan fylle ut med å si at HL2 og Battlefield Vietnam går greit uten hakking så lenge du stiller ned litt på kvaliteten :yes:

Med min får jeg 3878 poeng i 3DMark03 (prosessor, AMD Mobile Athlon 2800+) med litt klokking av skjermkortet da ;)

Endret av Halvorsen
Lenke til kommentar

Ja, man trenger ikke supert skjermkort for å ha det gøy!

Og spillene krever ofte mye mindre krav enn det som bli sagt!

Jeg har det ihvertfall toppers med min Pc, som er akkurat ikke mer enn akseptabel i forhold til dagens utstyr. :thumbup:

Lenke til kommentar

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

Lenke til kommentar

I en ellers kraftig pc kan 9700 holde til å spille det meste av nyere spill hvis du ikke er altfor kresen. Du må sannsynligvis droppe noe eye-candy eller få treg framerate. Alle er ikke like opptatt av den teknisk feteste grafikken. For meg betyr det egentlig mer at de som jobbet med grafikken gjorde jobben sin uansett hvilken oppløsning, nxAA/AF etc spillet vises i. En dårlig 'tegning' eller 'animasjon' blir ikke nødvendigvis bedre om man har flere detaljer og bedre flyt.

Med Radeon 9700np, XP2200@2500-settings og 1Gb RAM@166Mhz FSB kan jeg kjøre det meste, men de aller tyngste spillene, som Doom3, er trege selv på dårligste bildeinstillinger. Det var en helt kurant maskin når jeg kjøpte den for over to år siden, da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...