tom waits for alice Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Fant dette i Dell sin pressemelding om Inspiron XPS Gen 2: Dedicated support queue for XPS customers and a graphics upgrade path. Dell's technology promise to provide customer with an optional graphics upgrade if a new graphics card is introduced. Geir Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det det likte jeg svært godt! Men modellen kommer jo ikke til Norge enda, da Inspiron 9300 blir ikke helt det samme - XPS 2 vil jo ha Pentium 4 processor (3,?? GHz) Og det gir jo en mye bedre ytelse, men vi får bare håpe Og uansett pris, jeg skal ha den best bærbare Dell leverer! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Nei, XPS gen 2 bruker også Pentium M. Heldigvis! Det var den første XPS som brukte P4. Hvorvidt den kommer til Europa i det hele tatt er usikkert. Det var en post i en annen tråd som sa nei, men at 9300 antagelig også tilbys med Ultra etterhvert. Jeg har spurt Dell, men ikke fått noe svar. Glemte linken: Her. Geir Endret 2. mars 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Og uansett pris, jeg skal ha den best bærbare Dell leverer! Hvis penger ikke spiller noen rolle, kan du jo kjøpe en til meg også... :!: Geir Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvis penger ikke spiller noen rolle, kan du jo kjøpe en til meg også... :!: Vel, hva skal jeg si? ......nei Synd det! Men det lover jo godt, da! Dell er best på pris og kvalitet! Lenke til kommentar
qwert Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Fant dette i Dell sin pressemelding om Inspiron XPS Gen 2: Dedicated support queue for XPS customers and a graphics upgrade path. Dell's technology promise to provide customer with an optional graphics upgrade if a new graphics card is introduced. Toms hardware har noen bilder av 'sin' XPS 2. gen plukket fra hverandre inkludert bilder av kortet. Det er vel ikke helt sikkert at Dell kommer til å tilby 'Ultra' i alle markedene. Den første XPS hadde et par ting som ikke var tilgjengelig i Inspiron 9100. Kommer vel bl.a. litt ann på tilgjengelighet tenker jeg. Selve kortet synes jeg forøvrig ligner mistenkelig på layouten til ATIs AXIOM-moduler (her og her), noe som jo er litt ironisk. Men dette er vel noe Compal har bestemt som ikke Dell bryr seg noe videre om. (Og det finnes MXM-moduler med ATI-brikker også.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå