Raper Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Det har jo oppstått et marked for renseutstyr for LCD skjermer.Hos PSData kan man få et sett med 12 stk våt/tørr rens til 26kr. http://www.psdata.no/ps.asp?it=104611&mlevel=040700 Samme artikkel hos Komplett koster 65kr for et sett med 12stk. (Er nettopp økt forøvrig fra 45kr.) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=107020&cks=PRL FY Endret 2. mars 2005 av Raper Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Dette var noe til prisforskjell Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 oi oi det var nesten 200% dyrere på komplett Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Vil tippe det har litt med innkjøpspriser å gjøre. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Og poenget var egentlig at du synes at komplett bør senke prisen slik at du kan fortsette å handle der, eller? Hvis de er billigere på PSdata, kjøp der - enkelt og greit. Hvis komplett vil ta 65,- kr for serviettene, så kan de ta 65,- kr. Så enkelt er det. Forresten, er det egentlig et så stort problem med den prisforskjellen at det trengs en egen tråd? Og burde den i så fall hete "Stive priser hos komplett"? Ville det ikke vært mye bedre med noe i retning "Overprisede renseservietter hos komplett"? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 syns ikke dette var noe problem da det sikkert er stor prisforskjeller på slike billigvarer hadde vært verre hadde det vart på en lik vare som en spesiell type cpu Lenke til kommentar
Osse Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Serviettene hos komplett kan du bruke 3 ganger Lenke til kommentar
Raper Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Nå har jeg forandret topic og håper det tilfredstiller de som ikke tåler kritikk av Komplett.Og jeg som trodde jeg hadde vært moderat i innlegget. Glemte:Ja de burde sette ned prisen. Endret 2. mars 2005 av Raper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå