sofarot Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei! Jeg bor i kjelleren sjå muttern å fattern. Selv har jeg ADSL, og vanlig modem linje i huset. Viss jeg nå hadde bestilt bredbåndstelefon hadde jeg fått eget nr. som jeg bare hadde hatt for meg selv på rommet mitt der ADSL modemet står??? Telefonlinja komme forresten inn her nede på rommet mitt.. Håper ikke denne var feilposta, og takker for svar! ketchez Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hvis du bestiller ip-telefoni så er det et nytt telefonabbonnement, altså et nytt nummer ja.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 så viss jeg bestiller, så påvirker ikke dette morrami å fattern en drit? Lenke til kommentar
elcash Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hvorfor ikke bestille ip-telefoni sammen, si opp den analoge linjen og ha hvert deres nummer? må vel være en bedre og billigere løsning for alle? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 noen som vet om ett billig ip-telefon abonnement? Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 www.telio.no <- har i hvertfall den beste telefonsvareren ring 21 49 65 65 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 syns http://www.televoip.no/ er bra jeg kan velge nummer selv og så koster det bare og ringe, ingenting fast. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Takker for all informasjon. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Noen som vet om noen som leverer bredbåndstelefoni der man kun betaler en fast sum i måneden, og ikke for hvor mye man ringer...? Lenke til kommentar
whom Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Noen som vet om noen som leverer bredbåndstelefoni der man kun betaler en fast sum i måneden, og ikke for hvor mye man ringer...? Telio. Har det selv.. Men pass på at du har en sånn tålig linje, gjelder all ip-tlf... har du 128 opp og i tilleg bruker linjen på nett, kan det bli noe hakking og slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå