zotrix Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hei jeg har ordnet meg meg webhotell nå så sjekk min nye hjemmeside. den skal bli bra. www.zotrix.net Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ville du ha kritikk... eller? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Den har iallefall forbedringspotensial Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 skal litt til å få det dårligere Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Positivt: - Fin tekst font - Grei nok meny Negativt: - Ekle farger - Stygt med slik linje under linkene - Teit med itavisen reklame - Drit stygt med google dritt - Stygt og unødvendig med counter - Ingen ordntlig banner - Ingen footer .. og det hele er lagd i frontpage? Men stå på! Du burde lære deg mer HTML og CSS, da skal du se at du vil kunne lage MYE finere sider enda raskere. Endret 2. mars 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Kanskje ikke den beste siden jeg har sett, men bedre enn en del av det jeg selv lagde for noen år siden. Men som det ble nevnt: Det anbefales å sette seg inn i html og css for å få lagd de virkelig gode sidene. Den it-avisen greia MÅ BORT! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Laget på 5 minutter i frontpage? Jeg anbefaler deg å lære deg å lage pene og ryddige hjemmesider. Det ser ikke ut som du kan html eller css. HTMLDOG.com Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 itavisen og google passet ikke i det hele. Og den telleren... vanskelig å lese hva som står (må klistre meg helt inntil skjermen for å lese hva som står der) Og telleren bør gå på ip. ikke på per hitt. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Kritikk: - Ingen skikkelig header - Stygg meny, spesielt de blåe strekene under hver link - Elendige fargekombinasjoner, sjekk ut colormixers. Spesielt den spygrønne fargen kombinert med svart var ikke bra for øynene mine - Rotete, og ITavisen og Google må bort! - Blanding av bokmål/trøndersk? - Dårlig kode Lenke til kommentar
Caldazar Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 IT-avisens RSS feed og Google-søkefeltet kan beholdes dersom bakgrunnsfargen på siden også blir hvit. Den grønne fargen var ganske enkelt fæl (Mener ikke å være slem), men dersom du endrer den til en mer dempet farge som står i stil med ITavisen og Google, og samtidig endrer bakgrunnsfargen, er du i alle fall et stykke på vei. Lenke til kommentar
zotrix Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg har oppgradert siden min nå. så se en gang til da!!!!! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Bedre, men skal det ikke være noe tekst i headeren? Skift font, TNR ser ikke bra ut på websider Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Mye bedre nå iallefall, synes selve stilen var bra. Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Helt klart bedre, men den har fortsatt et veldig barnslig preg over seg... For å nevne noe som bør endres: - Linkene ser forskjellige ut på forskjellige sider - Overdreven bruk av "skråskrift" - Linker som burde åpnet seg i egene vinduer gjør ikke det - Noen liker tar deg uventet til eksterne sider (tenker da spesielt på den på menyen) - Jeg mener også at fonten passer ikke på web - Fjern "....." i linker Men det var ett stort skritt i riktig retning! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 - Blande norsk med engelsk er ikke fint. Det ødelegger helhetsutrykket for meg ihvertfall - Svart tekst kanskje litt kjedelig? - Pen header, men kanskje legge til zotrix tekst i den - Stuff-seksjonen er ikke pen, kanskje du kan lage en nedlastningsdatabase? Kutt ihvertfall vekk det store mellomrommet - Ha store forbokstaver i menyen, det blir mye bedre. Du kan kanskje lage boksene i menyen litt mindre høydemessig. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 No offence, men synes det ligner veldig på noen andre sider jeg har sett... Template? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 No offence, men synes det ligner veldig på noen andre sider jeg har sett... Template? <!----- content, insert text and content below ------------------------------------------> Kanskje det Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Vil du at dine besøkande med Windows som OS skal få maskinane sine kvalt av spyware/adware og alt dritt? No er ikkje eg Windows-brukar, men eg veit såpass at KaZaA og IMesh inneheld tonnevis av slikt. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Pff, det der er åpenbart en template. Du får ikke meg til å tro at en fyr som lager linker à la "........Flashbuilder........." kan lage webdesign. Og selvfølgelig pga. de typiske template-kommentarene. Er det bare meg eller er det fortsatt ikke kommet frem hva trådstarter egentlig vil med denne tråden? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Nå var siden mye bedre ja, men jeg likte ikke helt fonten du bruker nå (Times New Roman). Men ellers helt grei side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå