Airborne Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 kan noen være så vennlig og hjelpe meg litt her. jeg skjønner ikke helt hvordan man gjør dette med faux colums. og om jeg må endre noe i koden. takker hvis noen kan hjelpe meg. hjemmsiden min stilark som dere også ser fungerer det ikke helt med hva jeg har lagt inn på siden der i firefox Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Prinsipielt gjør du det på følgende måte: <div id ="alt"> <div id="topp"> </div> <div id="innhold"> <div id="venstrepanel"> </div> <div id="høyrepanel"> </div> </div> <div id="fot"> </div> </div> Hele hemmeligheten ligger i <div id="innhold">. Den inneholder nemlig bakgrunnsbildet til både venstre og høyrepanelet! Totalt vil eksemplet over kreve tre bilder: <div id="topp"> trenger "logoen" din. <div id="innhold"> som har et todelt bilde (Delt vertikalt, som skiller høyre og venstrepanelet) <div id="fot"> som inneholder et bilde som avslutter siden din Alle bildene bør være like brede. Lag et bilde av hele siden i f.eks. PS, og del det inn i de tre elementene... Håper du ble klokere... Mvh Primaxx Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) tror jeg maser mye. *frustrert* Du kan iallfall ikke å skrive emnefelt, det er sikkert. <div id="topp"> trenger "logoen" din. Hvorfor ikke bare bruke h*-elementene, når det passer SÅ mye bedre? Les Arves artikkel om hvorfor markering er viktig, du. Endret 2. mars 2005 av SirIce Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 tror jeg maser mye. *frustrert* Du kan iallfall ikke å skrive emnefelt, det er sikkert. <div id="topp"> trenger "logoen" din. Hvorfor ikke bare bruke h*-elementene, når det passer SÅ mye bedre? Les Arves artikkel om hvorfor markering er viktig, du. Tenkte mer på logo som et grafisk element her... Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 tror jeg maser mye. *frustrert* Du kan iallfall ikke å skrive emnefelt, det er sikkert. <div id="topp"> trenger "logoen" din. Hvorfor ikke bare bruke h*-elementene, når det passer SÅ mye bedre? Les Arves artikkel om hvorfor markering er viktig, du. Lest den nå... Veien blir til mens man går! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå