x-team Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 To disker er gåen i pcen min nå! Ene disken ble ødelakt for 2-3 mnd siden andre som jeg fikk for 2dager siden og den ble nettopp ødelakt! Det som skjedde er at windows stoppa helt opp og jeg prøve og starte på nytt og når den boote så ble det blå skjerm! så prøvde jeg og formatere den og da kommer det opp at disken ikke kan formateres pga disken er skadet. Samme med den andre disken. Dette var en Samsung disk og den andre er en maxtor. Dette har skjedd på to forsjellige abit hovedkort! Hva kan det være sid en de blir ødelakt? Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 De har ikke gått dunken pga varmen? Ellers er du vel bare uheldig kanskje. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Svarer for x-team: Tror ikke det nei.. varme er ikke et problem i mitt kabinett akkurat! Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 For lite spenning/straum? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 nei.. er ikke det! PS:bruker clawhammer sin konto(med lov så klart) Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 virus? Tror ikke det nei Lenke til kommentar
spurv Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 kan jo være at du handler Maxtor disker som en helt da . De har vel hatt noen disker som har sliti litt. Men hvis de ryker på løpende bånd, så virker det ut som at du har noe magnet greier i toweret.... uansett garanti på den siste disken da Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 så virker det ut som at du har noe magnet greier i toweret.... Eller en høgspentlinje i nærheten ........ ? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 1.WD-disk - ødelagt etter 5-6mnd 2.WD-disk - ødelagt etter 2 dager 3.WD-disk - ødelagt ved ankomst Skiftet til seagate og alt har virket fint siden... (2år) Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Grunnen kan være så enkel som ren uflaks. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Ingen høyspent ledning.. ingen magnet.. mye uflaks.. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Holder med de to siste, rett og slett max uflax. Kjøp seagate neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå