Supervisor Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Lidl selger Nytech kameraer men jeg har aldri hørt om dem før. Har dere noen meninger rundt dette? http://www.nytech.de/cms_uk/nytech_9_586.php?produkt_id=317 Lenke til kommentar
Ib Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Spar deg for ergrelser og kjøp heller kjente merker. Ikke gå i fella og se deg blind på megapixler, det er bedre å printe skarpe A4 eller A5 format bilder enn uskape i A3 format med "støy"mm. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg har Sony Cyber-shot DSC-P150. Bare lurte på hva slags kamera er det. Ganske billig er den også, ca. 2000 kr. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei! REGEL: Hold deg unna billigkameraer som du ikke vet noe særlig om, ikke har hørt om før og som du ikke vet kvaliteten på! Ville ikke kjøpt det! Lenke til kommentar
F828 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Nytech - a LIDL-brand Tror jeg ville holdt meg langt unna det der. Lidl er jo kjent for å gå over lik for å tjene penger. Ville forresten ikke kjøpt kyllingen min der heller. F828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå