Gå til innhold

Har instalert NOD32: noen "småproblemer"

Anbefalte innlegg

Hei!

Har installert Nod32 v2. Jeg liker egentlig programmet, men jeg installerte det uten at programet automatisk laster ned oppdateringer (krysset av i en boks). Men jeg finner ikke fram i programmet, hvordan skal jeg egentlig laste ned oppdateringer? Det kom opp en boks da jeg startet (oppdateringsboks) og jeg trykkte ok men så forsvant hele vinduet og jeg er ikke sikker på om nedlasting pågår :( Det står update i Control Centeret, men der er det ikke mulig å trykke.... Har nemlig gått over fra NIS 2005 og der ser du hvor mange kb nedlasting du har igjen.. Er det ikke slik i NOD32? Har trial utgaven nå da, har det noe å si på nedlastingene og hvor ser jeg hvor mange dager prøvetid jeg har igjen??

Aller mest lurer jeg på oppdateringspørsmålet.

Takker for absolutt alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Although the trial version represents a fully functional version of NOD32, you may experience a longer virus signature update (download) time.

Bortsett fra hvor lang tid oppdateringer tar, skal full og prøveversjon være helt like. Har du vært inne på update og sett hva "status:" står som? På bildet vedlagt er det til venstre slik det ser ut når programmet ikke gjør noe, mens det til høyre er når programmet oppdateres. Pass også på at NOD32 får lov til å slippe ut på nett gjennom firewall, hvis ikke fungerer det selvsagt ikke å oppdatere.

Under update->update->setup kan du gjøre om på innstillingene for oppdatering, som f. eks. sette det på auto, gjøre om påloggingsdetaljer (fullversjon) osv.

post-131-1109791614_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Problemet er løst, det var ikke på grunn av datoen. Installerte på nytt og det fungerer nå.

Altså NOD32 virker mye bedre: Hadde NIS 2005 scannet før jeg instalerte nod32 og fant ingen virus. Nod32 fant 2 virus og jeg har heller ikke installert de nyeste oppdateringene...

Bra det! :thumbup:

Jeg skulle gjerne visst hvordan den trialutgaven virker når det gjelder hvor lenge man kan bruke den.........

Lenke til kommentar

Passord og brukernavnet du fikk når du kjøpte NOD32 skal du bruke på sida der du laster ned fullversjonen.

Så skal det brukes når du installerer fullversjonen.

Får å bytte fra trial til fullversjon må du avinstallere trialen og installere fullversjonen.

Hadde du lest litt på FAQ til NOD32 hadde du funnet svar på alle spørsmålene.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...