chokke Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Dratt tilbake til silverpine for å få opp ryktet i UC litt, og ser at det ikke er en sjel der, max 4-5 stk, mens i xr er det jo run 1.000... Finner ikke fram på lvl 15 questene, må gjøre de for mitt psykiske, så ingen hjelp å få på genreal. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Liker meg i Silverpine jeg. Masse folk der, som regel. Spiller på Bladefist. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 er på burning blade, er fler npc's en spillere... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Silverpine er et ok sted til lvl 15. Da får du plutselig bare vanskelige oppdrag. Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Som ud rogue så var jeg der til lvl17, så reiste jeg til orgrimmar Det var bare masse elite quest der, så når jeg har komme opp litt i lvl så skal jeg ta dei Grei plass, masse oppdrag, men vanskelig... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 er lvl 25 da, men jeg klarer ikke spille videre hvis jeg ikke får gjort det, så må jeg til stonetalon og ashenvale for å få gjort de fortest mulig Derreter går turen til thousand needles, og bytte litt på med hillsbrad. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hehe, jeg skal en tur til Silverpine idag på en paladin quest. Tror det kan bli moro ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå