danweb.cjb.net Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei. Jeg kjøpte et Gigabyte GA-K8NF-9 nForce4-4X hovedkort hos netshop.no for litt over en uke siden. Når jeg hadde satt sammen de nye delene ville ikke pc'en starte i det heletatt! den bare stod og pep. Ringte netshop.no og fortalte om problmemet De sa at det antakligvis var hovedkortet som var defekt. Jeg sendet inn kortet og i dag ble det sendt tilbake til meg. "Testet over natten, OK" Det jeg lurer på er om det er AMD 64 3000+ prosessorern som ikke er kompitabel med kortet. Hos gigabyte står det at kortet støtter 130, men ingen timg om 90 (winchester) som jeg har.. Støtter ikke hovedkortet "Winchester" prosessorer? - Dan Lenke til kommentar
some_one Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har bygd pc med samme hovedkort og cpu. Fikk også samme problem i starten. Det ordnet seg ved å flytte minnebrikkene over til et annet spor. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 ok takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå