PapaDon Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Lastet ned GeoTrail Tycoon custmised XBMC fra BoxTorrent men når jeg starter den, kommer denne erroren: XBMC fatal error, q:\language\english\strings.xml line 0 faild to open file. Noen somhar en løsning på dette? Dette er en noe spesiel versjon av XBMC fordi den kjører rett fra c:\ Håper noen har svar ettersom dette virket som en knallversjon av XBMC! Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Skal prøve den nå. Kjører rett fra c:\? Hva mener du med det? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Man legger mappa rett på c:\ (eks: c:\xbmc). Hei igjen _LA_, takk for hjelpen med vifte, skal fikse det så fort som mulig Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 ok, så ut som en fin versjon av xbmc det her. Edit xboxmediacenter.xml <home>C:\</home> -> til den _mappa hvor xbmc ligger f.eks <home>c:\xbmc\</home> Kan hende du må gjøre noe mer, men alt står i .nfo fila som fulgte med.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 fikk det til nå må jeg forandre til c:\xbmc\ i alle scriptene (bare der det trengs naturligvis)? Har stort sett aldri brukt scripts før, men de starter ikke når jeg åpner eksempelvis nrkbrowser.py. noe spesielt jeg skal gjør, absolutt ingenting skjer Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 hvordan skal man eventuelt legge den ut på roten av c:\ ? det er jo feks allerede en mappe somheter media. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 er jo bare å legge den rett på rota det. Bare å legge de filene som skal være i media i media. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Bruker heller "vanlig" xbmc og legger over scripts, skin (var kul den Orb saken) og .xbe fila. Var litt for mye k*dd med den.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 hva er somoftest forskjellene på denne (og andre custom versioner) og en vanlig version av XBMC? Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 vel, hmm, ingenting egentlig. Kanskje noen extra skins, screensavers, scripts... Men ikke noe vesentlig, tror jeg. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 ikke meningen å spørre mye dumme spørsmål, men siden jeg har deg her: hvor kan man se hvilken version av XBMC som er den siste, og hvor får man tak i denne? har brukt oppdateringsfunksjonen i Avalaunch til nå. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Under "System Info" og under "Time". Der står builden. Du finner det på #xbins på efnet. (mirc) Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 gjorde som du sa med skins, skripts og .xbe , men fikk en error og reboot når jeg byttet til ORbs skinnet, fungerer med den gamle .xbe'en. Skal forsøke med fresh build fra xbins, må bare regge meg først, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå