Gå til innhold

Den "store" CeBit 2005 tråden ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du litt info du vil dele med oss Molna? :roll:

molna har alltid informasjon, men ingenting han kan dele med oss, som vanlig... ;)

Og når jeg sier SX2, så mener jeg ikke en telefon som kommer til å hete akkurat SX2, men som kommer til å bli en Symbian-basert profftelefon, sprekkfull at funksjonalitet og teknologi, omtrent som SX1 var da den kom. Men tastaturet kan de rette opp i, da... :p

Lenke til kommentar
Noen som vil snike seg inn og ta mange bilder?? :p

Lurer på om det vil bli en ultimat telefon i år... 2 mp+++ kamera,3g bt, ir, 320*240 oppløsning... :p;) Panasonic er jo på god vei:D

Siemens SXG75 har vel/vil vel få minst alle de spesifikasjonene.

Lenke til kommentar
Noen som vil snike seg inn og ta mange bilder?? :p

Lurer på om det vil bli en ultimat telefon i år... 2 mp+++ kamera,3g bt, ir, 320*240 oppløsning... :p;) Panasonic er jo på god vei:D

Siemens SXG75 har vel/vil vel få minst alle de spesifikasjonene.

Og Motorola E1120.

Altså ja, mobilene 2mmen beskriver kommer i år :)

Lenke til kommentar
Ja, jeg syns også de store nyhetene lar vente på seg, liksom... :ermm:

Ja, for all del.

Samsung har lansert mer enn 3 nye, hvor man kan nevne 3 gb harddisk og 7 megapiksel-kamera (egen tråd).

Motorola har lansert flere nye, deriblant oppfølgeren til V3 som kalles V3 Pro (egen tråd).

Siemens har lansert 5 nye med megapiksler her og der og masse mer.

Jeg er altså ikke enig i at nyhetene uteblir.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan dere kan si at 3 GB er for mye. Skal mobilen ta over for ordentlige mp3-spillere må den ha minst 3 GB.

3 GB holder til endel sanger, endel bilder og endel filmer (da mener jeg spillefilmer).

Bra Samsung :)

Helt enig! :yes:

Ellers så jeg ikke svaret ditt fra i går kveld før nå. Grunnen til at jeg ikke hadde sett noe, var fordi jeg ikke kunne se så mye på sånt som itavisen.no og amobil.no og sånt. Mulig du har kilder som er raskere med å rapportere. Dessuten var det jo mange ting som vi hadde fått høre om før CeBit begynte, og dermed er det jo ikke en stor nyhet når de viser det fram dér.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...