Ohny Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 yupp... turen kosta 2890,- det er med båt fra oslo til hirtshald, så buss (9 timer), skal bo i Bremen. håper det var nok, gleder meg ass! 5 dager til så er det cebit og fyll wuhu Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Vi måtte booke hotell i Berlin fordi alt i Hannover var opptatt, allerede i desember. Men, er jo greit å kombinere med en liten ferie-tur Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Trodde ikke vi fikk se 3 mega pxl kamera i Europa i år jeg men, håper jeg tar feil. Motorola E1120 har jo 3 MP kamera, kommer i Q3. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Vi måtte booke hotell i Berlin fordi alt i Hannover var opptatt, allerede i desember. Men, er jo greit å kombinere med en liten ferie-tur hvem er vi? men jeg skal love at dere får bedre hotellrom enn oss. hotellet vårt er så crap. kommer så vidt inn døra, badet er like stor som badet på danskebåten. men er det ikke litt langt fra berlin til hannover? Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Siemens SXG75, håper at den vil ha specs. som holder, og et design som frister. Hvilke specs ville i såfall det være? Bare nysgjerrig Symbian (regner med dette) STOR skjerm, rask prosessor, MP3 eller OGG, radio med RDS, selvfølgelig minnekort, gode taster, godt mp kamera med optisk zoom og ikke minnst et sync prog. som ikke klusser med tidligere versoner. Dette er noe av det jeg ønsker (håper at det blir mer). Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 @ Paranoid.. .. Det skulle vi likt å se! Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg håper vi får se Motopod :-) Samarbeids telefonen mellom Apple og Motorola. Man vet fra ganske sikre rykte at Moto skal lansere en mobil iår (man vet ikke når dessverre) som har Harddisk, Samsung har jo også dette planlagt. Kommer disse ut samtidig med SE W800 vil den slite tror jeg, men vi får jo se hvordan designet blir på disse. Kanskje de viser de siste RazR inspirerte modellene de har på løpebåndet? Det sies at de har 4-5 nye RazR inpsirerte telefoner for lansering iår. Blir sikkert mye morsomt på CeBit, gleder meg vilt -Heiper- Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 hvem er vi? men jeg skal love at dere får bedre hotellrom enn oss. hotellet vårt er så crap. kommer så vidt inn døra, badet er like stor som badet på danskebåten. men er det ikke litt langt fra berlin til hannover? Jeg og min samboer. Hotellet har 5 stjerner, så burde være bra nok (forresten en konvertert Siemens-bygning...) 2 timer med tog fra Berlin til Hanover, men det går greit. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Selv ser jeg ikke poenget med å lansere en mobil med f.eks. 2 gb harddisk. Disse blir større, krever mye mer av batteriet og spesielt tyngre. Nå har vi minnekort på 2 gb, og da er det mye bedre for bruk i mobil enn harddisk. Men om de disker opp med 10 gb harddisk f.eks. ser jeg selvfølgelig fordelen. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Hmm, forsåvidt enig med Are, minnekortet duger lenge. Forløpig! Etter vært som teknologien bedrer seg enda mer, vil nok harddisk være en bedre løsning! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 hvem er vi? men jeg skal love at dere får bedre hotellrom enn oss. hotellet vårt er så crap. kommer så vidt inn døra, badet er like stor som badet på danskebåten. men er det ikke litt langt fra berlin til hannover? Jeg og min samboer. Hotellet har 5 stjerner, så burde være bra nok (forresten en konvertert Siemens-bygning...) 2 timer med tog fra Berlin til Hanover, men det går greit. 2 timer? omg 4 frem og tilbake da? nei vi skal bo i Bremen, ikke akkurat det beste byen, men det blir gøy når 50-100stk holder sammen og finner på masse sprell. mye ble turen deres totalt? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Så vidt jeg vet bor ikke molna i norge? (?) Så det blir vel litt vanskelig og sammenligne, eller? Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Prisen får være hemmelig Vi reiser fra London ja. Kjøpt endel nye Gameboy-spill, så underholdningen på toget er i boks. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 prisen er hemmelig? arehei ba meg og oppgi pris og slik, men 2890 er billig det. eksl. inngangsbilletten, det koster ikke så mye da. payer 17 euro Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Så er jeg selvfølgelig utrolig spent på hva Siemens kan presentere. Forhåpentligvis blir det QVGA og megapiksler og alt det der Også spent på hva Siemens kommer med. Håper på en "SX2" med tilsvarende (eller bedre) funksjoner som SE W800i og med Symbian... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Hmm, "SX2" burde da i hvertfall ha et normalt tasteoppsett på plass! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Kjedelig turen fra Bremen til Hannover også i bakrus Men tross alt en del kortere enn fra Berlin! Mange som bare dropper hele turen, hehe. Passer stort sett å være på messen 1 dag. Blir raskt lei, mye det samme. Husk: gode sko! Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Håper på en "SX2" med tilsvarende (eller bedre) funksjoner som SE W800i og med Symbian... Bedre selvsagt, men så vil den vel også komme på markedet senere, så slik er vanskelig å sammenligne. "SX2" blir det vel aldri noe av. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Har du litt info du vil dele med oss Molna? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Kjedelig turen fra Bremen til Hannover også i bakrus Men tross alt en del kortere enn fra Berlin! Mange som bare dropper hele turen, hehe. Passer stort sett å være på messen 1 dag. Blir raskt lei, mye det samme. Husk: gode sko! hehe takk. har ordnet sko. enig at det kan være kjedelig å dra på messen flere dager, tenkte å dra til hannover sentrum på fredag liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå