scoot Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Kanskje litt tidlig å starte en slik tråd, men før selve Cebit begynner, kunne jeg tenke meg en tråd meg tanker. åssen type mobiler tror du kommer, hvilke produsenter mener du er spennende.. Og lignende ting! EDIT; når jeg tenker meg om, er dette kanskje feilpost ? Beklager visst jeg bommet på kategorien Endret 13. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Er utrolig spent på hva Siemens kommer til å presentere! Ryktene går! Siemens har jo allerede presentert A-mobilene, og mange spekulerer i om dette er for å trekke oppmerksomheten mot hovedmobilene deres. Når er det CeBit begynner? 10. mars? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Er utrolig spent på hva Siemens kommer til å presentere! Ryktene går! Siemens har jo allerede presentert A-mobilene, og mange spekulerer i om dette er for å trekke oppmerksomheten mot hovedmobilene deres. Når er det CeBit begynner? 10. mars? Sier meg enig.. Håper de gir litt spesifikasjoner på M75, og noen nye lovende modeller. SE har jo presentert mye bra allerede, kanskje vi får se mer.. Tror de er 10. mars ja.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jepp, litt feilpostet. Flytter denne til rykter og nykomlinger. Angående Nokia og SE håper jeg jo at de lanserer nye mobiler, men det er vel tvilsomt. Både Nokia og SE har sagt før de lanserte mobilene sine i går at dette var mobilene vi ville få se på CeBit. De tar seg vel av presentasjonene før CeBit, og viser dem heller frem der. I fjor lanserte ihvertfall Nokia bare 1 mobil på CeBit. Ihvertfall, om jeg har noen ønsker må det være slik: Oppfølgere til 8910i og 6310i, samt oppfølger evt. en mindre versjon av S700i. Så er jeg selvfølgelig utrolig spent på hva Siemens kan presentere. Forhåpentligvis blir det QVGA og megapiksler og alt det der Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Må nok innrømme at jeg ser frem til presenasjonen av Siemens SXG75, håper at den vil ha specs. som holder, og et design som frister. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 *snurp* Takk for at du flyttet den.. Jaja, men det vil jo da hive litt mer nysgjerrighet bort på f.eks Siemens og andre aktører som Samsung ( ? ).. Kan jo ha en positiv innvirkning det ;D Er spent på hva som kommer jeg nå Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Litt OT men: Er det noen som vet om det arrangeres noen billige reiser til CeBIT? EDIT: Som jeg kan dra på Endret 2. mars 2005 av SumSar Lenke til kommentar
smetho Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 NITH pleier å ordne turer dit hvert år ihvertfall....morsom tur Men man må jo (selvsagt) være i tilknytning med NITH for å bli med da. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Er ganske spent på Siemens nå jeg også, eneste jeg har funnet ut er at C og M-klassen visstnok skal ha BT, RS-MMC og 1,3 MP-kamera. Om det er tilfelle så er det ihvertfall bra! Kameraene på 65-serien var egentli ganske bra (spesielt i mørke da de laget mye mindre støy enn nattmodus på f.eks mange fra nokia og SE (unntatt S700i). Håper de fortsetter med god støyreduksjon og kanskje fåt med en blitz eller i det minste innebygd kameralys! Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Siemens SXG75, håper at den vil ha specs. som holder, og et design som frister. Hvilke specs ville i såfall det være? Bare nysgjerrig Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Lest litt rundt, og alle nevner denne Siemense`n, siden den er nevnt må det jo ha vært en lekkasje eller noe ? Endret 3. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Lest litt rundt, og alle nevner denne Siemense`n, siden den er nevnt må det jo ha vært en lekkasje eller noe ? Det var absolutt en lekkasje ja. Det er vel første gang en lekkasje kom ut først her på amobil-forumet Det ble lekket bilder og delvis spesifikasjoner til plenty av Siemens' kommende modeller. Bildene var tatt med mobilkamera og av en lysbildepresentasjon, så kvaliteten var relativt dårlig. Så vidt jeg vet har alle store sider fjernet bildene fra sine sider på oppfordring fra Siemens, men om du søker så finner du vel noe edit: Her finner du bilder http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=23107 Endret 3. mars 2005 av arehei Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Vel, intet bilde av SXG75 har lekket ut enda i allefall Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Åja, de bildene ja.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Vel, intet bilde av SXG75 har lekket ut enda i allefall Og du har vel som vanlig ikke noen spesifikasjoner å dele med oss? Må si jeg har høye forventninger til Siemens denne gangen. Forige gang det ble annonsert at "denne uken lanserer Siemens en ny toppmodell" håpet jeg på SX2 eller lignende, så fikk vi SF65. Jeg håper ihvertfall det blir QVGA-skjerm på 3 mp-mobilen deres. Fin kombinasjon Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Virker som de bør prøve å lansere noen skikkelige godbiter, pris er de somregel alltid gode på.. Gleder meg! Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 kommer Siemens med 3 mgpxl kamera og qva skjerm er det meget imponerende...hvem siemens er dette forresten? siemens er vel ikke kjent for sine skarpe skjermer men ...-host- Trodde ikke vi fikk se 3 mega pxl kamera i Europa i år jeg men, håper jeg tar feil. Tror også vi får se en av to P modeller fra SE iår på Cebit, en noe mindre (i fysisk størrelse enn P910) Men med samme spesifikasjoner, men tastaturet skal visst være qwerty igjen, men på en ny måte...? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 noen av dere som skal til cebit? avtale og grabber en pils ved ølhallen or sumtin. anyone?? Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 noen av dere som skal til cebit? avtale og grabber en pils ved ølhallen or sumtin. anyone?? Hvis du vil kan du gjerne dele litt detaljer om turen din, hvis det bare er CeBit som er planen. Flyselskap? Pris? Bosted? Det var jo en her i tråden som lurte på hvordan å ordne en CeBit tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå