Pentium-Power Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Det fins folk som sier at "jeg må kjøpe meg kjeeempe mye RAM fordi jeg skal kjøpe meg (f.eks) BF Vietnam." Men det trenger du ikke! Man behøver ikke kjempe mye til spilling. 512MB holder til det. (kjørte BF Vietnam på 512MB RAM, perfekt på den gamle maskinen jeg ) Men hvis man har mange program kjørende på samme tid på Windows, DA er det lurt med mer RAM! Så du behøver ikke å betale dyredommer for RAM bare for å spille! Viktigere å tenke på Skjermkort! Endret 2. mars 2005 av Pentium-Power Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Spiller sjølv Battlefield Vietnam med 512mb, det går fint det.Men Battlefield Vietnam er itj det spillet som krever mykje av Hardware heller da. Men det vil alltid vere ein fordel å ha mykje ram/minne. Desto meir desto bedre. Lenke til kommentar
Pentium-Power Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Spiller sjølv Battlefield Vietnam med 512mb, det går fint det.Men Battlefield Vietnam er itj det spillet som krever mykje av Hardware heller da. Men det vil alltid vere ein fordel å ha mykje ram/minne. Desto meir desto bedre. ja seff, er det jo en fordel! men jeg siktet til de som ikke har så mye penger, og tror at de ikke får en så bra "spille-maskin" fordi de "bare" har 512MB RAM. men selvsagt kjøper du mer RAM hvis du har råd til det! Endret 2. mars 2005 av Pentium-Power Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Enig i at det er som ofttest bedre å innvestere litt ekstra i skjermkort enn i ram hvis man skal spille. Men nå er det ikke alle spill som er like skjermkortavhengige heller som en god del strategispill i disse kan mer ram bedre opplevelsen mye mer enn et bedre skjermkort. Lenke til kommentar
Chimera- Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 World og Warcraft derimot... Der kan 512MB virke veldig lite til tider. Trust me. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 World og Warcraft derimot... Der kan 512MB virke veldig lite til tider. Trust me. Ja f.eks. No har itj eg spelt World Of Warcraft med 512mb ram, men som du seier kan det bli litt lite. Derfor er det lurt å ha godt med ram. 1024mb f. eks. Lenke til kommentar
Pentium-Power Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 World og Warcraft derimot... Der kan 512MB virke veldig lite til tider. Trust me. Ja f.eks. No har itj eg spelt World Of Warcraft med 512mb ram, men som du seier kan det bli litt lite. Derfor er det lurt å ha godt med ram. 1024mb f. eks. ja, det kommer jo an på spill til spill! WOW trenger myye RAM, det vet jeg! Men jeg mener at man må ikke glemme å legge i en god slant med penger i skjermkort! Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 mange pcer har 3-4 gig ram Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Men nå koster jo minne nesten ikke en dritt så jeg ser ikke helt problemet med noen hundrelapper hvis du først skal kjøpe..... Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bumpe 3 år gammal tråd er jo fornuftig. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) mange pcer har 3-4 gig ram Endret 16. desember 2008 av aspic Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) holder ikke 3 gig ram til alle spill? Endret 17. desember 2008 av paali10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå