SupertreX Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Merker jeg noen forskjel på hvordan Kabinett/Tower jeg har?Bortsjett fra størelsen og kjølinga Takker for alle svar! Endret 2. mars 2005 av SupertreX Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 skjønner ikke helt hva du mener her. kjøper du et stort kabinett så får du seff stor plass og kjøper du et lite for du liten plass. noen kabinett har bedre kjøling en andre og norn er stygg mens andre er pene. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Noen er nesten uten skruer, andre med en hel hau. Edit: Vekta! Endret 2. mars 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
Innos Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Og noen er laget for spesielle ting, som vapochill, vannkjøling, servere, redundant, hotswap(er ikke helt sikre på navna). De t siste er vel en del av servertower da. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg ville gått for et Lian Li kabinett... Feks dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6277B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå