oddis89 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hva er prisen på nye mission m4 høyttalere. grunnen til at jeg spørr er at de har disse på skolen og når jeg prøvde dem litt da ble jeg imponert. de spilte ikke aller verst eneste var at diskanten var litt skarp og den hørtes litt anstrengt ut(ikke overanstrengt). lurer kanskje på om jeg skal kjøpe meg sånne til sommeren når jeg skal på hybel. kan ikke ha noe som dunker skikelig på hybel har jeg funnet ut. hehe Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Har aldri prøvd m4, men tror jeg har sett dem (små høytalere, litt større en vanlige stativhøytalere...ikke sant?) Har selv mission m5 og er strålende fornøyd. Det eneste jeg har å utsette er at diskanten er litt skarp på høyt volum, men det runder du lett av med en sub. Endret 3. mars 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Har aldri prøvd m4, men tror jeg har sett dem (små høytalere, litt større en vanlige stativhøytalere...ikke sant?) Har selv mission m5 og er strålende fornøyd. Det eneste jeg har å utsette er at diskanten er litt skarp på høyt volum, men det runder du lett av med en sub. m4 er ganske "stor". det er en 2veis høyttaler med 6,5" bass og softdome diskant. er ca 70-80CM høy. ikke noe stativhøytaler men en gulvhøyttaler. hørte de på skolen og de spiller bra selv om den ene basseren er helt ødelagt. 1/4 av gummiringen rundt er bort og "midten" av membranen er helt opprevet. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg