Joe DiMaggio Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Hei Har bygd en liten server som jeg har tengt og sette opp DC hub på. Jeg har LOS som internett leverandør og de får man ikke fast IP av. Hva er dynamisk IP? Kan det være en mulighet? Endret 2. mars 2005 av Kronztad Lenke til kommentar
luxus Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Når du ikke har fast IP, er vel dynamisk dns det du leter etter. Jeg bruker http://www.no-ip.com/. Det fungerer ved at et lite program kjører på serveren og hele tiden oppdaterer databasen til no-ip med den ipen du måtte ha til en hver tid slik at f.eks. DITTNAVN.no-ip.com hele tiden "peker" til din IP. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Tusen takk Endret 2. mars 2005 av Kronztad Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Det funka bra! Har bare litt problemer. Vi får ikke lasta fra hverandre inne på huben! Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvis du sitter på samme lokale nettverk som hubben skaper det endel problemer. Men hvis du setter på passive og alle de andre setter på aktive skulle det funke. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 OK! Skal prøve det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå