anettech Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei, Har omsider fått installert combo'en, og skulle prøve å lage en dvd-rw med musikk. Men, får feilmelding i Roxio som sier at skiven i brenneren ikke er det medium som skal brukes for dette prosjektet. Sett inn en tom cd eller en cd med masse ledig plass. Eh, i følge spesifikasjonene til Samsung så skal disse formatene fungere: Skivtyper: DVD-RW, DVD-R, DVD-ROM, DVD-Video, CD-R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-ROM/XA, Video-CD, CD-I, Photo CD, CD-EXTRA, CD-TEXT. Jeg prøvde med dvd-rw..... Noen som cather denne?? Lenke til kommentar
grimsqueak Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Går det overhodet ann å lage rene musikk dvd'er? Lenke til kommentar
anettech Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Hvis det ikke er mulig så skjønner jeg problemet mitt, men mener å ha hørt at jeg kan bruke dvdplater til det samme som cdplatene............ Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Nope, jeg tror ikke DVDer kan brukes til kun musikk.... Vet at det var snakk om å lage det, noe som het DVD-audio plater.... Meget sikker på at DVD plater generellt ikke funker som en CD plate som du kan stappe i CD spilleren din i stua.... Mulig det funker i DVD spilleren i stua, tho Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det er ikke mulig å lage en DVD med musikk-spor i audio (44k/16/stereo) slik som på en CD. Trond Lenke til kommentar
anettech Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Thanks, da får jeg bare kjøpe noen nye cd'er da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå