Framer Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Er det noen som har juksekoder. Jeg har prøvd en trainer men den virker ikke ! -framer- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 sikker på du vil ta dette steget?? du vil kanskje angre...menmen - ur loss http://www.gamesdomain.com har mange..hvis ikke de har skal du få lete Lenke til kommentar
Framer Skrevet 19. november 2001 Forfatter Del Skrevet 19. november 2001 Det var ikke så lett. Måtte bruke en hex-editor men jeg fikk ikke det til å fungere !! -framer- Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Vet ikke hvilken oppskrift du brukte, men i alle fall fungerte avault sin juks for meg. fH Lenke til kommentar
Framer Skrevet 19. november 2001 Forfatter Del Skrevet 19. november 2001 Men hvordan gjør du det med hex-editoren !!! Det er da ikke noen annen mulighet !! -framer- Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Jeg skjønner ikke helt problemet. Selv brukte jeg editpadpro, som er en ordinær teksteditor med innebygd hexeditor. Det finnes en eval av den. Åpne "persist.dat" i den eller annen hexeditor. I EditPad må du forandre til hexview. Gå til posisjon 0x44 (fjerde hex tall i rad 40?). Endre den til 07, og lagre. Start Oni, trykk F1 i spillet, og skriv inn cheatkoden du ønsker å bruke. Hvis du ikke får det til så vet ikke jeg hva som er feil. Funket i alle fall for meg. Hmm, lenge siden jeg spilte Oni. Kanskje ta det frem igjen. :smile: fH Lenke til kommentar
Framer Skrevet 19. november 2001 Forfatter Del Skrevet 19. november 2001 Jeg fikk det til nå !! Takk for hjelpa. -framer- Lenke til kommentar
simes Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 cheating sucks. tar vekk moroa. Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Hehehe, sant nok. Må innrømme jeg brukte cheaten først etter at jeg spilte igjennom første gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå