Gå til innhold

Skal kjøpe et 6800NU...! Hvilken type er best?

andrz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det jeg har hørt og erfart er det to GeForce 6800 kort som skiller seg ut som ekstra gode kjøp.

1. MSI 6800 NX 128 MB - Særdeles god kjøleløsning med manuell viftekontroll. Enorm bundle. Ok pris

2. Club 6800 128 Mb - 6800Ultra kjøler. Stor kobberkjøler som kjøler bedre enn referansekjøleren til NVidia. Usikker på om den er like effektiv som MSI sin. Dette er i tillegg det billigste 6800 kortet på markedet.

Lenke til kommentar

Club3D 6800NU har et selv, kjøleren fungerer utmerket.

Fikk låst opp alle pipes! :D

Får 10 000 i 3dmark foreløpig.

Anbefales på det sterkeste, bra bundle.

Alle jeg kjenner som har det kortet har klart å låse opp de siste pipesene. w00t:

Har steget i pris en del siden jul! (400) :ermm:

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
2. Club 6800 128 Mb - 6800Ultra kjøler. Stor kobberkjøler som kjøler bedre enn referansekjøleren til NVidia. Usikker på om den er like effektiv som MSI sin. Dette er i tillegg det billigste 6800 kortet på markedet.

ville satt denne som nr.1 jeg!

pris vs ytelse her er veldig positiv!!!

kortet er "billig" og med en veldig bra kjøler.

du kan ta deg en kikk her

Lenke til kommentar

ville satt denne som nr.1 jeg!

pris vs ytelse her er veldig positiv!!!

kortet er "billig" og med en veldig bra kjøler.

du kan ta deg en kikk her

Vanligvis ville jeg vært enig med deg headcleaver. Men prisen på Club3D kortet er relativ høy for tiden så jeg ville nok heller valgt dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300896&cks=PRL når prisforskjellen er såpass liten.

Lenke til kommentar
Det er billeg fordi det ikkje er bundle.

Bundle jo, følger med Colin Mcrae '04 og diverse andre spill.

å?, fekk ikkje eg, sjølv om det sto at det var med eit spel.

Det var ikke noe colin mcrae eller noe som helst med club3d kortet mitt. Fikk med en dvi/vga overgang og et klistremerke :p

Lenke til kommentar
Rart.

Når kjøpte du ditt da?

Fikk med colin mcrae og en dvd med diverse spill (husker ikke navnet på de, Vietcong var en av de).

Det er forskjell på folk vet du. De så vel at det var jeg som bestilte så strippet de bundlen :p

hehe, beklager, men viss det er deg på bildet så skjønner jeg dem. :(

Lenke til kommentar

Har selv MSI sin variant av 6800nu og kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg har AGP versonen, og har hatt to MSI 6800nu kort, begge kunne åpnes for å hente ut pipes :) Kjører på 16x1,6 nå. Maks overklokk fikk jeg 11500 3d marks hvis du bryr deg om sånt. Storfornøyd med det. Kjører nå std. da kjølevannet blir så varmt hvis jeg overklokker maks hele tiden :p Bundelen er også et kjempepluss for MSI :D

Min knapp er i alle fall på MSI, da jeg kun har erfaringer med dette kortet. Club 3D har sikkert et bra kort de også, uansett så tror jeg du blir kjempefornøyd uansett hvilket 6800nu kort du velger. _Mye_ kort for pengene!

Lenke til kommentar
Kjøp et LE kort i stedet. Er 900 kr billigere og stor kjangs for å åpne pipes....

Dette til kr 1649 er bra!! XFX GeForce 6800LE

Har vært mye mer problemer med 6800LE kort enn 6800NU, særlig når det gjelder softmodding.

Du får mye mer igjen for pengene med et NU viss du gjør en vellykket softmod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...