Gå til innhold

American Idol - Hvem syns du bør vinne ?


Anbefalte innlegg

Hvem syns du bør vinne American Idol i år ?

 

Jeg synes Anthony bør vinne.. Han har en bra stemme, og take off'n hans er nydelig.. Og han er vel "Nerdenes store håp" :p, så folk her burde jo være enig med meg :D Anyway, knakenes sterk stemme. Jeg må innrømme at jeg får frysninger på de høye tonene hans.

 

Jeg syns det er kult at Constantine og Bo er med, de gjør showet litt mer spennende, pågrunn av en annerledes personlighet en folk flest. Uansett så synes jeg ingen av dem har gode nok stemmer til å være verdige vinnere men håper de kommer langt. Gøy å se på. :thumbup:

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

hente tråden igjen :yes:

 

Nå er det bare 6 stk igjen.

 

Og noe av det mest gøyale var at de 4 gutta som jeg faktisk holdt med fra det var 75 stk igjen, er faktisk med enda..

 

Constantine, Bo Bice, Anthony Federov og Scott Savol

 

+ 2 jenter Carrie Underwood (deilig !) og Vonzell etter eller anna..

 

Synes bare det var rått at akkurat de 4 av kara sitter igjen.

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Du burde ha betta noen lapper på en av de da. Siden du åpenbart har et øye for sånt.

hehe.. ja angrer nå :p

 

Tror jeg hadde blitt rimelig rik hvis jeg hadde betta på at alle de 4 kara kom til å være de siste 4 gutta i konkurransen da det var 75 stk igjen. Tror oddsen hadde vært temmelig høy :love:

 

Men men, det var jo mye flaks da. Dessuten har de alle sammen utvikla seg mye iløpet av konkurransen.

Lenke til kommentar
Hvilken kanal sender American Idol da?

Det går på amerikansk TV.

 

Men vi "tøffe" gutta laster ned episodene fra nettet så vi også får sett dem :yes:

Fysjda :whistle:

 

Nei gitt, det har jeg ikke orka. Det holder med Idol her hjemme for meg..

hehe.. ja gjør det du :yes:

 

Flere som ser på ?

 

Btw : Jeg synes ikke Anthony er noe spesielt rå lenger. Og han har vært i bottom 3 et par ganger også i det siste, så han ryker nok ut snart. Håper at Carrie eller Constantine vinner. Er nok mest sannsynlig at det blir 1 av de 2 uansett fordi de er de eneste som ikke har vært i bottom 3 enda, med andre ord, de har mest fans :yes:

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
jeg syns carrie burde vinne. ser for meg hun som en ung, blond shania-twain etterfølger som kommer til å selge i bøtter og spann

ja.. Tror hun vinner jeg og.

 

1 plass : Carrie

2 plass : constantine

3 Plass : Bo

4 Plass : Anthony

5 Plass : Vonzell

6 Plass : Scott

 

 

så gjenstår det å se .. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...