Kurt P Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Hvem syns du bør vinne American Idol i år ? Jeg synes Anthony bør vinne.. Han har en bra stemme, og take off'n hans er nydelig.. Og han er vel "Nerdenes store håp" , så folk her burde jo være enig med meg Anyway, knakenes sterk stemme. Jeg må innrømme at jeg får frysninger på de høye tonene hans. Jeg syns det er kult at Constantine og Bo er med, de gjør showet litt mer spennende, pågrunn av en annerledes personlighet en folk flest. Uansett så synes jeg ingen av dem har gode nok stemmer til å være verdige vinnere men håper de kommer langt. Gøy å se på. Endret 2. mars 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 American Idol?? er det ikke nok med den norske søpla? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 American Idol??er det ikke nok med den norske søpla? Tydeligvis ikke Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 American Idol??er det ikke nok med den norske søpla? plz on topic.. American Idol er mye bedre enn den norske, mye mer talentfulle folk. Samt temmelig mye mer røffere dommere. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 "If I'm being honest with you..." Haper at enten Constantine, Scott eller Bo vinner fra guttesiden, mens fra jentesiden haper jeg at Aloha eller Mikalah vinner. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 trodde at dette skulle bli skikkelig diskusjonstråd jeg men.. neida. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) hente tråden igjen Nå er det bare 6 stk igjen. Og noe av det mest gøyale var at de 4 gutta som jeg faktisk holdt med fra det var 75 stk igjen, er faktisk med enda.. Constantine, Bo Bice, Anthony Federov og Scott Savol + 2 jenter Carrie Underwood (deilig !) og Vonzell etter eller anna.. Synes bare det var rått at akkurat de 4 av kara sitter igjen. Endret 21. april 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Du burde ha betta noen lapper på en av de da. Siden du åpenbart har et øye for sånt. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Du burde ha betta noen lapper på en av de da. Siden du åpenbart har et øye for sånt. hehe.. ja angrer nå Tror jeg hadde blitt rimelig rik hvis jeg hadde betta på at alle de 4 kara kom til å være de siste 4 gutta i konkurransen da det var 75 stk igjen. Tror oddsen hadde vært temmelig høy Men men, det var jo mye flaks da. Dessuten har de alle sammen utvikla seg mye iløpet av konkurransen. Lenke til kommentar
Sigmundo Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Digga Nikko Smtih jeg!! Han hadde hele pakka!! Ikke noe han mangla!! Men nå som han er ute, så håper jeg absolutt at Bo går hele veien! Med Carrie som en god nr.2! Scott og Anthony må ut! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvilken kanal sender American Idol da? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Hvilken kanal sender American Idol da? Det går på amerikansk TV. Men vi "tøffe" gutta laster ned episodene fra nettet så vi også får sett dem Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 American Idol??er det ikke nok med den norske søpla? Å herregud jeg ler Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hvilken kanal sender American Idol da? Det går på amerikansk TV. Men vi "tøffe" gutta laster ned episodene fra nettet så vi også får sett dem Fysjda Nei gitt, det har jeg ikke orka. Det holder med Idol her hjemme for meg.. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Hvilken kanal sender American Idol da? Det går på amerikansk TV. Men vi "tøffe" gutta laster ned episodene fra nettet så vi også får sett dem Fysjda Nei gitt, det har jeg ikke orka. Det holder med Idol her hjemme for meg.. hehe.. ja gjør det du Flere som ser på ? Btw : Jeg synes ikke Anthony er noe spesielt rå lenger. Og han har vært i bottom 3 et par ganger også i det siste, så han ryker nok ut snart. Håper at Carrie eller Constantine vinner. Er nok mest sannsynlig at det blir 1 av de 2 uansett fordi de er de eneste som ikke har vært i bottom 3 enda, med andre ord, de har mest fans Endret 22. april 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 jeg syns carrie burde vinne. ser for meg hun som en ung, blond shania-twain etterfølger som kommer til å selge i bøtter og spann Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 jeg syns carrie burde vinne. ser for meg hun som en ung, blond shania-twain etterfølger som kommer til å selge i bøtter og spann ja.. Tror hun vinner jeg og. 1 plass : Carrie 2 plass : constantine 3 Plass : Bo 4 Plass : Anthony 5 Plass : Vonzell 6 Plass : Scott så gjenstår det å se .. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Tro det eller ei, Constantine røk ut på onsdag.. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 bare scott ryker er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 William Hung (er det ikke det han heter?) synd at han gik ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå