_aaa_aaa Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 body { background-color: #cfcecb; } #header { margin: 0; Padding: 0; width: 718px; } #navigasjon { margin: 0; padding: 0; height: 22px; font: 11px Verdana, sans-serif; width: 718px; border-bottom: 1px solid #bbb; list-style-type: none; background: #cfcecb; } #navlinker li { float: left; margin: 0; padding: 0; width: auto; display: block; } #navlinker li a, #navlinker li a:link { background: #cfcecb; color: #555; text-decoration: none; padding: 3px 5px 3px 5px; display: block; } #navlist li a:hover { color: #039; border-bottom: 3px solid #f5a5d1; cursor: pointer; background: #ebebe9; } #navlinker li a#current, #navlinker li a#current:link { color: #000; cursor: default; font-weight: bold; border-bottom: 3px solid #f077ba; } #navlinker li a#current:hover { border-bottom: 3px solid #f077ba; background: #ebebe9; } Hvor ligger feilen..? hvorfor får jeg ikke alignet eksten til "center" i html? og er det en måte å gjøre det på i css? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 text-align: center; i css-filen din Lenke til kommentar
_aaa_aaa Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) takk, men det virker ikke i dreamweaver ser det bra ut, men når jeg skal se den i firefox så funker det ikke edit:typo Endret 2. mars 2005 av _aaa_aaa Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Å midtstille diverse ved hjelp av CSS er ikke alltid så lett som man skulle tro... Men jeg finner i alle fall alltid svaret på hvordan det skal gjøres på denne siden. Hvis du ikke finner svaret der så gi oss HTMLen din også, så skal vi se på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå