Jimmy Pop Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Tror du at vi tror deg, Memorexz? Hvor dum er du egentlig? Lenke til kommentar
memorexz Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 hva med permbann deluxe eller no? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Håper du ikke får sove i natt, memorexz! God natt.. :smile: Lenke til kommentar
Methcal Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 03:22, borre skrev:Han begynte plutselig med teite beklagelser når han oppdaget at IP-en hans ble postet her. ROFL Lenke til kommentar
pegg Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 03:22, borre skrev:Han begynte plutselig med teite beklagelser når han oppdaget at IP-en hans ble postet her. HAHA den likte jeg ja!!! han fikk nok puls i 170 og slo tastaturet sitt i hundre biter fordi han ble sjelven. :lol: Lenke til kommentar
Computron Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Folkens, det KAN ( caps lock er ikke kult )...være en mulighet for at det memorexz sier om lillebroren sin er SANT ( Caps lock igjen ). har noen snakket med denne personen på forumet tidligere? Om et eller annet data greier og lignende? I så fall, hvis personen virket normal og var interessert i data/maskinvare så kan det tale for at han er uskyldig. I TILLEGG ( caps lock..) så har noen av postene litt...litt...barnslig preg av seg. Ok, fyren er kanskje 16 år og muligens fjortis i huet, men er ikke nødvendigvis en som poster med ukult småbarn-barnslig greier for det. Da tenker jeg på slikt som: ( tatt fra overklokking.no): Emne: bad forum this is teksten yes sir Altså synes jeg faktisk at man kan se for seg en liten drittunge på 11 år som er litt småsur på storebroren sin...og så får djevelhorn i huet når han ser data'en....dere skjønner.. Men for all del, og dette er til DEG memorexz; Det er ikke kult hvis du faktisk er 16 år og oppfører på denne måten. Så hvis det er slik at du er en sånn dritt unge selv, så synes jeg også du skal bli forvist fra forumet. Adminer/moderatorer: dere får velge hva dere skal tro på, jeg er litt sånn 50/50. Hvis dere ønsker å forvise memorexz, selv om lillebroren har gjort det, så bare forvis ham i 1-2 måneder eller noe da... Og jeg er IKKE en personlig venn av memorexz, jeg er heller ikke ham...hehe. Just my 2 cents. -Unicron. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 glem det! Drit og dra, Memorexz og Leseo og Djevelen! Lenke til kommentar
Methcal Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Å skylde på "lillebroren" virket litt for enkelt her ass. Min mening! Lenke til kommentar
Computron Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 [email protected] Dette er e-mail adressen hans... fant den i profilen hans..... Så han måtte jo ha vært seriøs med registreringa si her....kanskje han på 16 registrerte seg, logga seg inn og så gikk fra data'en....lillebror kommer...og så...pang..... -Unicron. [ Denne Melding var redigert av: Unicron på 2002-06-25 04:04 ] Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 04:03, Unicron skrev:[email protected]Dette er e-mail adressen hans...fant den i profilen hans.....Så han måtte jo ha vært seriøs med registreringa si her....kanskje han på 16 registrerte seg, logga seg inn og så gikk fra data'en....lillebror kommer...og så...pang.....-Unicron. Ja jøss!! Det høres jo nesten sant eller planlagt ut. [ Denne Melding var redigert av: Vegard20 på 2002-06-25 04:12 ] Lenke til kommentar
vegge Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Morsom du, Unicron... :smile: Quote: Den 2002-06-25 03:11, memorexz skrev:sorry det var stygge brodern han er helt vill , kanke ventesorry igjen - Han unnskylder seg med samme språk og korte setninger som i spam-postene. - Hvorfor svarer han med memorexz-brukernavnet? - Hvordan klarte den onde lillebroren å stjele passordet til leseo-brukernavnet? - Har den onde lillebroren lånt pc-en i hele dag? Ai dåont fink såo! Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 03:52, Unicron skrev:Altså synes jeg faktisk at man kan se for seg en liten drittunge på 11 år som er litt småsur på storebroren sin...og så får djevelhorn i huet når han ser data'en....dere skjønner.. 11-åringer skal ikke være oppe på denne tida, så det var en dårlig unnskyldning! Unger skal ha minst 8 timer søvn, helst mer. Og allerede kl 8.30 begynner Byggmester Bob på TV2 så det blir for lite søvn :smile: Lenke til kommentar
Computron Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 - Han unnskylder seg med samme språk og korte setninger som i spam-postene. Sant, men dette kan være tilfeldig. Du har nok rett.... - Hvorfor svarer han med memorexz-brukernavnet? Han gidder kanskje ikke registrere et nytt et. ( Svak den der....men muligens....) - Hvordan klarte den onde lillebroren å stjele passordet til leseo-brukernavnet? Kanskje storebror var logga inn..... - Har den onde lillebroren lånt pc-en i hele dag? Kan vel hende det og. Ai dåont fink såo! Du har nok rett....men det er ikke alltid svart/hvitt vet du... -Unicron. Lenke til kommentar
Computron Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 04:11, Langbein skrev: Quote: Den 2002-06-25 03:52, Unicron skrev: Altså synes jeg faktisk at man kan se for seg en liten drittunge på 11 år som er litt småsur på storebroren sin...og så får djevelhorn i huet når han ser data'en....dere skjønner.. 11-åringer skal ikke være oppe på denne tida, så det var en dårlig unnskyldning! Unger skal ha minst 8 timer søvn, helst mer. Og allerede kl 8.30 begynner Byggmester Bob på TV2 så det blir for lite søvn :smile: Tja....det er jo sommer....kanskje storebror passer på lillebroren mens foreldrene er på ferie/seminar/fest. Kanskje 11 åringen er drittlei Byggmester Bob!! *ler* -Unicron. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2002-06-25 04:23, Unicron skrev:Du har nok rett....men det er ikke alltid svart/hvitt vet du... Les posten min rett over. Poenget er at det er svært lite sannsynlig (0,000000001%) at lillebror på 11 sitter og tjuvlåner pc'en og spammer hw.no midt på natta. Og hvorfor kommer storebror og oppdager det sånn plutslig - tilfeldigvis rett etter at ip'en ble posta. Sammentreff? I don't think so... Lenke til kommentar
Computron Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Les posten min rett over. Poenget er at det er svært lite sannsynlig (0,000000001%) at lillebror på 11 sitter og tjuvlåner pc'en og spammer hw.no midt på natta. Og hvorfor kommer storebror og oppdager det sånn plutslig - tilfeldigvis rett etter at ip'en ble posta. Sammentreff? I don't think so... Jeg skal innrømme at mine argumenter begynner å bli ubrukelige, så dere har nok rett til slutt. hehe. MEN: Kanskje storebror har en kjæreste? (foreldre ute...kjæresten kommer på besøk...hopla i senga...våkner ut på natta osv...) Lillebror, som egentlig skulle/ville spille brett spillet "Monopol" og drikke cola og spise grandis sammen med storebror, ble litt skuffet og sint på storebror da han så at storebror og jenta låser seg inne på et rom...nå var han alene resten av kvelden....kanskje ikke noe å se på tv..etc....resten er historie. Lillebror var nok ikke helt klar over hav han gjorde da han spammet...han er nok ikke klar over hva spam er engang.... Sammentreff etter IP greia? vel, vel livet er fullt av tilfeldigheter. Men, men; det blir dere som har rett til slutt. Jeg poster bare mine TEORETISKE historier...jeg har ikke drukket øl eller tatt annen rus...men det er jo sent nå..hmm... *et lite smil i ansiktet* -Unicron. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Si meg en ting... Leseo, djevelen, memorexz eller hvem du nå enn er, hvilken glede har du av å drive og poste på den måten du ha gjort her i det siste? Det tar deg tid og krefter som du kunne brukt på å leke med lekebilene dine i stede for... Skjønner at sommerferien har begynt for småskolen ja... Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Greit at jeg stenger nå? Dette sklir bare ut. La oss konsentrere oss om noe hyggeligere og langt mer lærerikt. moderator yummy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg