eoj_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei. Jeg har noen filmer på pcen som tar f.eks. 800mb Hvordan får jeg disse til 700mb så de kan brennes på normale cder? Espen Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Fungerer sikkert med forskjellige video redigerings program (Hvilke vet jeg ikke, aldri vært borti noe slik). Kanskje Videomach kan hjelpe deg? Komprimer filmen med et annet codec f.eks Kanskje du kan komprimere filmen med WinRAR? Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 kommer litt an på hva fil det er. Er det mpeg, kan du minske størrelsen ved å komprimere den feks. til .avi. I tillegg har du cd-plater som tar 800 mb... hvor stabil og gode disse er vet jeg ikke... og er forsåvidt ikke å anbefale, siden det kan ødelegge brenneren (kunne ihvertfall det før), men muligheten er der. Finner nok sikkert noe info på www.videohelp.com vedr. minsking av filen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Eller så kan du laste ned et filesplitting program som deler fila i to. 400 MB på hver. Movie/file splitter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå