figure_02 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Hei, skal ha arbeidsuke på skolen (9.kl) og lurte på om det var noe jeg kunne ha gjort for Gamer? antagelig er det vell ikke no særlig men noen fra redaksjonen som kan svare? Endret 2. mars 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
Magus Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg vil heller anbefale deg å jobbe for en lokal dagligvarebutikk eller noe, så kanskje du får sjansen til å få jobb der senere (det gjorde jeg, og det er jeg glad for!). Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 nei...har ikke lyst til det, kom gjerne med fler forslag men jeg vil helst ha et svar fra en som bestemmer sånt.... Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ettersom vi er en redaksjon er det ikke så veldig mye annet enn skriverier du kan hjelpe oss med. Derfor er vi avhengig av at du faktisk kan skrive godt hvis vi skal ta inn noen på arbeidsuke for oss, hvis ikke skaper det bare mer jobb for oss enn vanlig. Send gjerne en mail til [email protected] med litt info om deg, hva du kunne tenke deg å gjøre hos oss, samt en eksempelanmeldelse på rundt 600 ord (eller evnt. 2-3 nyheter på 200 ord hver), så skal jeg vurdere det. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå