m0r di Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Heisann. Dama mente at den mye omdiskuterte MP3-loven er vedtatt! Er dette sant? mvh Daniel Endret 2. mars 2005 av m0r di Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Såvidt meg bekjent er den ikke vedtatt enda, er kun ute et forslag. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Tror meg, du kommer til å få vite om an blir vedtatt eller ikke. Ikke fare for det... foreløpig er det bare forslag ja. Og den kan ikke tre i kraft før tidligst 1.januar 2006. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Om du sjekker "Musikk" forumet så er det en sak litt nede på siden 1 eller på side 2. Der er det en person som påstått at den ikke er vedtatt. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Siste jeg hørte var at det ikke ble noe. Lenke til kommentar
slez Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Om den blir vedtatt noen som kommer til å bry seg? neppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå